חיפוש

טבעות אירוסין – 5 טיפים חשובים

מהם חמשת הטיפים שאתם חייבים לדעת בקשר לטבעות אירוסין?

 

טבעות אירוסין – מרחב עצום של אפשרויות

טבעות אירוסין הן ללא ספק התכשיט הסנטימנטלי והחשוב ביותר עבור כל אישה, והוא מסמל עבור רבות את הפיכתן לנשים נשואות ובוגרות. לכן, בחירת טבעת אירוסין היא בחירה לא פשוטה ואשר לה שיקולים רבים שיש לקחת בחשבון. המומחים של דיימונד פקטורי מציגים את חמשת הטיפים החשובים ביותר:

 

טבעות אירוסין על כרית

  1. עיצוב הטבעת – עיצוב טבעת אירוסין יכול להיות הן מקנייה של טבעת אשר מוכנה או בעיצוב אישי. לכן, אם אתם יודעים מראש מהי הטבעת המבוקשת ע"י הכלה המיועדת עדיף ללכת מראש על עיצוב מוכן מראש ובחירה מתוך מגוון רחב של אפשרויות, כפי שקיים אצל חברת דיימונד פקטורי אשר היא החברה המובילה בתחום בישראל ואשר ניתן למצוא בחנות האינטרנטית והן בחנות אשר ממוקמת במתחם היהלומנים ברמת גן מגוון רחב של טבעות אירוסין במגוון צורות וגדלים, כמו גם לבקש עיצוב אישי אשר נעשה בליווי צמוד של יהלומן וזאת כדי לעצב טבעת מיוחדת ושונה.
  2. בחירת צבע היהלום – טבעות האירוסין הפופולריות ביותר הן כמובן טבעות יהלום, אשר ניתן למצוא אותן במגוון רחב של צבעים. הצבעים הפופולריים ביותר הם כמובן הלבנים, והם בדירוג שונה אשר מדורג ע"י אותיות מהאות D ועד האות Z כאשר האות D מסמלת את היהלום הצלול ביותר ואילו Z את העכור ביותר.
  3. צורת היהלום – ישנם סוגים רבים של צורות יהלומים, החל מצורה אובלית, עגולה, מרובעת, טיפה ועוד. הצורה בה נחתך היהלום הוא פרמטר משמעותי מאוד בכל הקשור למחיר, כמו גם לגודל היהלום כך שהפרופורציה של היהלום תהיה מדויקת ובהתאם לכך גם המחיר.
  4. ניקיון היהלום – תכשיטי אירוסין ובעיקר תכשיטי יהלום חשובים מאוד מבחינת דרגת הניקיון שלהם, כאשר הדרגה המומלצת ביותר לטבעות אירוסין שהן יהלום הוא דרגת ניקיון VS. העין האנושית איננה יודעת לזהות באופן מדויק את ניקיון היהלום ולכן מומלץ לבדוק כי אתם מקבלים ביחד עם הטבעת גם תעודה גמלונית אשר משקפת בדיוק את הניקיון של היהלום, כאשר המובחר ביותר הוא כאמור VS אך ניתן לבחור גם בדרגה של SL שהיא טובה גם היא ונחשבת לאיכותית מאוד.
  5. תעודה גמלונית – בהמשך לסעיף הקודם, כאשר אתם רוכשים טבעת בדקו כי אתם מקבלים תעודה גמלונית אשר מאששת כי אכן מדובר בטבעת אירוסין אמיתית ולא מזויפת, זאת כדי למנוע עוגמת נפש. רק חברה מקצועית המתמחה בתחום תדע להעניק לכם תעודה כזו, כמו חברת דיימונד פקטורי אשר מתמחה בתחום ומעניקה בכל רכישה של טבעת אירוסין גם תעודה גמלונית אשר היא "תעודת הזהות" של התכשיט כך שתוכלו להיות בטוחים שביצעתם רכישה בטוחה ואמינה עם טבעת אירוסין יפהפייה ועמידה.

אולי תאהבו גם את

צמיד יהלומים
הכל על צמידי טניס

צמידי טניס הם התכשיטים הקלאסיים ביותר שניתן לקנות לנשים. בין אם אתם רוצים לפנק את בת הזוג ובין אם אתן רוצות לפנק את עצמכן, אנחנו

קראו עוד »