חיפוש

כמה ישראלים משלמים על שיפוצים בשנה

אין בן אדם בישראל שלא שקל לפחות פעם אחת בחייו לשפץ את הדירה הישנה. בחלק מהמקרים היה מדובר בשיפוץ גדול ובחלק מהמקרים היה מדובר בשיפוץ קטן – אך איך שלא נסתכל על זה שיפוץ זה שיפוץ, לא משנה מה הגודל שלו. אחד מהדברים הראשונים שמעסיקים את הישראלי הממוצע זה המחיר של השיפוץ, כמו שהוזכר באתר electra-service.co.il כמובן מהחשש לא לצאת פראייר אל מול הישראלים האחרים. לכן אחת מהשאלות המעניינות ביותר זה כמה ישראלים משלמים על שיפוצים מידיי שנה? והאם ענף השיפוצים נמצא בעלייה מתמדת או שמא הוא עצר בשנים האחרונות? את כל התשובות לשאלות הללו ריכזנו עבורכם במאמר הבא.

מה הסכום שאותו מגלגל ענף השיפוצים בישראל מידיי שנה?

ישראלים רבים שבעבר שקלו לרכוש דירות חדשות מבינים כיום כי שיפוץ של הדירה יכולה להיות הבחירה המושכלת ביותר עבורם. זוהי הסיבה שענף השיפוצים בישראל מגלגל מידיי שנה סכום דמיוני של 15 מיליארד שקל והיד כמובן עוד נטויה. אם תרצו שנכנס אל הנתונים קצת יותר לעומק מתוך אותם 15 מיליארד שקלים – 10 מיליארד שקלים משולמים לקבלנים מוסמכים ורשומים כחוק ואילו 5 מיליארד שקל משולמים לקבלנים לא מוסמכים וכאלה שאינם רשומים בשום מקום.

בוודאי מעניין אתכם לדעת גם כמה דירות בישראל עוברות שיפוץ מידיי שנה? כמובן שבכל שנה הנתון עשוי להשתנות מסיבות כאלה ואחרות, אך באופן כללי בישראל מידיי שנה ישנם 220 אלף דירות שעוברות שיפוץ. לכל דירה עלות השיפוץ הממוצע עומד על קצת יותר מ-40 אלף שקלים.

כך שלא משנה איזה סוג של שיפוץ אתם הולכים לערוך, ההוצאה הזאת יכולה להיות משמעותית במיוחד ולכן חשוב מאוד להכין את עצמכם לכל סיטואציה שיכולה להגיע. השליטה על כמות ההוצאות ועל האופן שבו יתנהל הליך השיפוץ שלכם נמצא אך ורק בידיים שלכם, ולכן אסור לכם להחמיץ את ההזדמנות הזאת שיכולה לשדרג את אורח החיים שלכם בצורה חדה ומשמעותית.

שיפוצים בישראל

האם ענף השיפוצים במדינת ישראל נמצא בעלייה?

כמו שכבר ציינו, בישראל הביקוש לדירות חדשות היישר מהקבלנים יורד באופן משמעותי. בעקבות כך ישראלים רבים שמרגישים כי הבית הישן שלהם עשה את שלו מעדיפים להישאר בו אך לבצע בו שיפוץ מקיף בכדי לקבל את המראה החדש שהם היו יכולים לקבל בדירה החדשה.

ניתן לראות כי ענף השיפוצים במדינת ישראל נמצא בעלייה מתמדת גם בגלל כמות השיפוצניקים שנמצאים כיום בישראל. אם בעבר בכל עיר היו נמצאים מספר שיפוצניקים בודדים, כיום ישנם מאות שיפוצניקים ואנשי מקצוע בתחום בכל עיר. נתונים דמיוניים שעד לא מזמן היו רק בגדר חלום גם עבור אותם האנשים שחשבו כי הם מכירים את ענף השיפוצים על בוריו.

כמובן שעל מנת שתוכלו לנצל את המבחר הענק של אנשי המקצוע לטובתכם עליכם לנהוג בשיקול דעת ובאיפוק מלא. תבחנו את כל ההצעות שעומדות מולכם עד אשר תגיעו להצעה שתהיה האפקטיבית ביותר עבורכם, זאת שתגשים את כל החלומות שלכם ותוציא מכם את כל מה שרק חלמתם שיהיה בדירה החדשה שלכם לאחר השיפוץ הגדול.

אולי תאהבו גם את

רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון שלנו הוא החלל המרכזי של הבית, בו אנחנו נפגשים ומארחים אנשים מצד אחד ומוצאים בו גם את הפינה השקטה שאנחנו מחפשים בבית כדי לנוח

קראו עוד »