חיפוש

כל מה שבאמת צריך לדעת על צילום אירועים

יש לכם אירוע חשוב בקרוב? החלטתם, אחרי לא מעט חודשים של זוגיות, שעכשיו אתם רוצים להתחתן ממה כמו כולם? אם כך, אין ספק שתרצו להפיק אירוע מיוחד במינו. חתונה זה לא משהו שקורה בכל יום ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו כל האנשים האחרים, הייתם רוצים את כל בני המשפחה ואת החברים שיקיפו אתכם באירוע הזה. בדרך כלל מה שמאפיין אירועים חשובים כמו חתונות, זה שאנחנו משקיעים בהפקה שלהם לא מעט, ולא מדובר רק על כסף. למעשה אירועים כאלה דורשים מאיתנו השקעה בכל הפרטים, בין אם זה בא לידי ביטוי בבחירת המקום המושלם, בבחירת שירותי המוזיקה, שירותי הקייטרינג או כל דבר אחר. לכן עולה השאלה, בין היתר, איך נזכור את החגיגה הזאת, כי זה לא באמת הגיוני שתשקיעו כל כך הרבה ובסופו של דבר לא תישאר לכם מזכרת מהאירוע. נכון שאומנם תוכלו לצלם לבד כל מה שתרצו בעזרת הטלפון הנייד, כי למי מאיתנו אין היום מצלמה איכותית במיוחד בנייד? עם זאת, לא תמיד זה מומלץ כי בסופו של דבר יש הבדל בין הצילום שנוכל לעשות בעזרת האייפון, או כל מכשיר אחר, ובין צילום מקצועי. לכן הגיע הזמן שכולנו נדע: על שירותי צילום מקצועי לא כדאי לוותר, ובטח שלא אחרי שהשקענו כל כך הרבה בהפקת האירוע.

 

ממי כדאי להזמין שירות כזה?

 

אם יש משהו שלא חסר בישראל של ימינו, אלה הם צלמי אירועים מובילים. למעשה בימינו יש כל כך הרבה אנשים שמתעניינים בתחום הזה, עד כי ברור מדוע יש לכם דילמה ומדוע אתם לא באמת יודעים לאיזה צלם אירועים תרצו לפנות. יש כמה פרטים שחשוב לבדוק לגבי כל צלם אירועים שיוכל להגיע ולתת לכם שירות, כמו לדוגמא: האם אתם בכלל מתחברים לסגנון העבודה שלו? האם אתם אוהבים את התמונות שהוא מצלם? והאם כאשר ראיתם קטלוג תמונות שהוא צילם מאירועים אחרים באמת התרשמתם מכל העניין לטובה? צילום אירועים זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לזלזל בהם כי בסופו של דבר אחרי הרבה שנים התמונות הן אלה שנשארות. כמו כן, כאשר מדברים על הזמנת שירותי צילום אירועים יש גם מקום לבדוק האם יש לכם כימיה עם הצלם, האם אתם מסתדרים איתו והאם אתם מרגישים שהוא מבין את הבקשות האישיות שלכם? אין סיבה לבחור צלם שיעשה בסופו של דבר רק מה שנכון בעיניו כי אין ספק שהרעיון הוא לצאת כמה שיותר מרוצים.

  צריך לדעת על צילום

כמה תשלמו על שירותי הצילום?

 

איך אפשר להזמין בימינו שירות של צילום אירועים ולא לבדוק כמה זה עולה? הרי בכל פעם כאשר אנחנו מזמינים שירותים כאלה זה ברור שנשלם עליהם, ולפעמים המחיר גם יהיה לא נמוך. לכן חשוב שתבדקו לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים, כי אם יש משהו בטוח, זה שלא כדאי לכם לשלם כל מחיר מופקע שידרשו מכם. למעשה, כאשר אתם בוחרים צלם כדאי יהיה לפנות אל כמה צלמים שונים, כי השוואת מחירים זה משהו שחבל יהיה לוותר עליו בימינו. לכל צלם יש תעריפים אחרים שיכולים להיות תלויים בלא מעט גורמים. לכן, אם חשוב לכם לא לשלם מחיר מופקע ואם אתם רוצים לקבל הנחות, כדאי יהיה להתמקח ולבדוק תחילה את השטח. מצד שני, להזמין תמיד את השירות הזול ביותר זה לא מומלץ שכן הרבה פעמים כאשר צלם דורש מחיר נמוך מידי זה גם אומר דבר או שניים על הניסיון ועל המקצועיות שלו.

 

דברו עם רפי פרזי עכשיו! https://www.frozenart.co.il/

אולי תאהבו גם את

איזה קוסם מומלץ לילדים?

עושים יום הולדת לבנכם או בתכם? מחפשים הפעלה מהנה לילדים? קוסם יהיה ההפעלה המושלמת ליום ההולדת של הילדים שלכם, שהם לא ישכחו לעולם (למרות גילם

קראו עוד »
גבר עם זכוכית מגדלת
איך מארגנים קוסם לאירועים?

אחת האטרקציות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות בשוק המופעים באירועים, הינו מופע קוסמים. במופע קוסמים אתם מבטיחים לאורחים שלכם חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה, שתבטיח שהאירוע

קראו עוד »