חיפוש

איזה קוסם מומלץ לילדים?

עושים יום הולדת לבנכם או בתכם? מחפשים הפעלה מהנה לילדים? קוסם יהיה ההפעלה המושלמת ליום ההולדת של הילדים שלכם, שהם לא ישכחו לעולם (למרות גילם הצעיר). אז איזה קוסם מומלץ לילדים ואיך בוחרים אותו?

 

הכי חשוב – מקצועיות

כדאי לבחור את הקוסם המקצועי ביותר עבור הילדים שלכם. כזה שלא רק יודע לבצע קסמים טובים בצורה משכנעת, אלא גם יודע לבצע הופעה בצורה מצוינת ויודע להפעיל את הילדים. הקוסם צריך להצליח למשוך את הילדים לתוך העולם של הקסמים, ולתת להם להרגיש שקסם אמיתי אכן קיים.

הקוסם המומלץ ביותר יהיה כזה שידע להפעיל את הדמיון אצל הילדים וייתן להם מופע מלא בשעשוע, כיף וקסם. לכן חשוב שזה יהיה קוסם מקצועי. נכון שאין תעודת מקצוע לקוסמים, אבל כדאי לחפש את הקוסם המקצועי ביותר שיש לפי הכישורים שהוא מפגין. אם תרצו לראות דוגמה לקוסם מקצועי מומלץ, תוכלו לבקר באתר http://yago.co.il ולראות איך המקצועיות עושה את ההבדל.

 

קסם עם ותק

מקצועיות היא משהו שנרכש עם ניסיון, לכן קוסם מומלץ יהיה קוסם עם ניסיון. כזה שיש לו לא רק ניסיון עם קסמים, אלא גם ניסיון בהופעה מול ילדים. להופיע מול ילדים יכול להיות מאתגר מאוד וקשה לגרום להם להישאר ישובים וקשובים לאורך זמן.

קוסם עם ניסיון ידע איך להעסיק אותם ולבדר אותם, וידע להתמודד עם האתגרים שיהיו בזמן ההופעה. בנוסף, ככל שלקוסם ותק רב יותר, כך יהיו לו עוד טריקים בשרוול. זו עוד סיבה לבחור קוסם עם ניסיון שיוכל לתת לילדים שלכם מופע מגוון עם קסמים רבים.

 

חיבור לילד הפנימי

על מנת להצליח לבדר ילדים במופע צריך להיות קצת ילדותי בעצמך. כדאי לכם למצוא קוסם שמחובר לילד הפנימי שלו כך שידע איך לדבר אל הילדים, איך להפעיל אותם ואיך להתחבר אליהם. קוסם שמצליח להתחבר לילדים ולדבר בשפה שלהם הוא הקוסם הטוב ביותר להופיע מול הילדים שלכם ולכן מומלץ למצוא אחד כזה.

קשה לדעת מראש אם הליצן שאתם בוחרים יודע להתחבר לילדים ולכן כדאי לשאול אנשים שאתם מכירים, או לצפות בסרטונים של הליצן. כמו כן, כדאי לוודא שלליצן שאתם מחפשים יש תכנים מותאמים לילדים. הופעה מול ילדים היא כמובן שונה מהופעה מול מבוגרים ולכן כדאי לוודא שיש לו מגוון רחב של מופעים לילדים המתאימים בדיוק לגיל של הילדים שלכם.

 

קסם עם ערך מוסף

קוסם מומלץ לילדים יהיה גם קוסם שיש לו ערך מוסף מעבר להופעת קסמים. כדאי לבחור בקוסם שיש לו גם איזה ערך חינוכי או לימודי לילדים. כזה שבמהלך המופע שלו הילדים ילמדו משהו חדש או יקבלו מסר חינוכי. כך המופע לא רק יהיה מופע בידורי לילדים, אלא יהיה גם מופע שהילדים ילמדו ממנו.

 

ערכת קוסמים

אולי תאהבו גם את

גבר עם זכוכית מגדלת
איך מארגנים קוסם לאירועים?

אחת האטרקציות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות בשוק המופעים באירועים, הינו מופע קוסמים. במופע קוסמים אתם מבטיחים לאורחים שלכם חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה, שתבטיח שהאירוע

קראו עוד »