חיפוש

איך עובד דלקן אוניברסלי

דלקן אוניברסלי מהווה את אחד מהפתרונות הכי יעילים לתדלוק וחיסכון בדלק. אתם לא צריכים את המתדלק, אתם רק צריכים להתקין את הדלקן ולהנות ממשאבה פרטית משלכם (משאבה ייעודית לדלקן). בואו נבין מה הוא הדלקן וכיצד הוא עובד.

אם אתם מעוניינים בהתקנת דלקן אוניברסלי, אתם פועלים הכי נכון שאפשר. מבחינה צרכנית, אתם פועלים נכון כי אתם חוסכים בכסף. מבחינה אישית, אתם פועלים נכון כי אתם מספקים לעצמכם שקט נפשי. אין צורך להסתייע במתדלק, או להמתין בתור עד שהמתדלקים יתפנו לסייע לכם, יש לכם דלקן אוניברסלי. כיצד הוא עובד? בצורה מאוד פשוטה, הנה כל הפרטים, ככה חוסכים בכסף על דלק.

 

התקנת דלקן אוניברסאלי וחוסכים בכסף על הדלק

קודם כל, אתם מתקינים את הדלקן, שהוא בעצם נראה כמו טבעת מתכתית. הדלקן מותקן סביב מכסה הדלק של הרכב, מה שמאפשר לאקדח הדלק לקרוא אותו ולאשר שאתם אכן מנויים לשירות דלקן ברכב. לאחר מכן, התדלוק מתחיל. עד כדי כך פשוט, והנה כבר מתחילים לחסוך בכסף.

ההתקן האוניברסלי שנקרא דלקן, בעצם מאפשר לכם להתנייד מכל נקודה ואל כל נקודה בארץ, מאחר שניתן לתדלק בכל תחנות הדלק (שכוללות הסכם דלק אוניברסלי). בין אם אתם מעדיפים לתדלק בתחנת פז, סונול, דלק או כל תחנה אחרת, כל עוד יש לה הסכם עם דלקן אוניברסאלי, אתם יכולים לתדלק באופן חושפי את רכבכם. כמו כן, אתם יכולים להנות מפיקוח ובקרה מלאים על ההוצאות השנתיות של הדלק.

 

פיקוח על הוצאות שנתיות של צריכת דלק

ההוצאות השנתיות ניתנות לסיכום בקלות באמצעות הדלקן האוניברסאלי, שאליו משודכת אפליקציה לפיקוח על התדלוקים. בסופו של דבר, הפיקוח והבקרה על התדלוקים נוטים בדרך כלל להתפספס. אנשים לא באמת יודעים כמה הם מוציאים על דלק במהלך החודש, בטח שלא במהלך שנה שלמה.

אם אתם מעוניינים לשפר את הבקרה על ההוצאות של הדלק, יהיה אפשרי להתקין דלקן אוניברסאלי ולהנות מפיקוח תמידי על כך. בשורה התחתונה, ההתקנים האלו מאפשרים לכם להנות משקט נפשי, לא פחות מכך. אתם תוכלו לתדלק בכל רחבי הארץ ובלי כל הבדל בין תחנה לתחנה. כמובן, כל עוד לתחנת הדלק יש הסכם דלק אוניברסאלי.

 

הקפידו על התקנת התקן דלק אוניברסאלי במקצועיות בלבד

אם אתם מעוניינים בהתקנת התקן דלק מסוג זה, יהיה חשוב להתקינו אצל החברות המורשות לכך בלבד. אל תתנו לכל חובבן להתעסק עם הרכב שלכם, ככה נגרמים נזקים לרכבים. פנו אל חברה מקצועית בלבד אשר עובדת אל מול גורמים פרטיים ועסקיים בשוק, כמו גם מוסדיים, גורמים מדיניים ועוד.

חברת IMAGINARIUM היא חברת התקנת דלקן אוניברסאלי, עליה נבחר להמליץ בפניכם. עם ניסיון של שנים בתחום, החברה תוכל להתקין לכם את הדלקן בצורה המקצועית ביותר.

מד דלק

אולי תאהבו גם את