חיפוש

אילו פרטים על הנכס חשוב להעביר למתווך?

חושבים למכור את הדירה ורוצים לעבוד עם מתווך כדי לחסוך זמן ומאמץ? רעיון מצוין! בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על כל המידע שחשוב להעביר למתווך על הנכס שלכם – כדי להפוך את ההליך למהיר וקל יותר.

 

אילו פרטים על הנכס חשוב להעביר למתווך

אם אתם רוצים למכור דירה ולעבוד עם מתווך, יש לא מעט פרטים חשובים שכדאי לספק לו. את חמשת הפריטים החשובים ביותר, בחרנו תוך כדי התייעצות עם צוות האתר המקצוענים בנדל"ן. באתר תוכלו למצוא את המתווכים הכי מקצועיים בעיר ובשכונה שלכם, כמו גם עורכי דין מקצועיים ומומלצים המתמחים בדיני מקרקעין. אלו הם 5 הפרטים על הנכס שהכי חשוב להעביר למתווך:

המקצוענים בנדלן

מיקום

מיקום הדירה שלך הוא מידע חיוני שכל קונה פוטנציאלי היה רוצה לדעת. הקפידו לספק למתווך שלכם את הכתובת המדויקת, כולל שם הרחוב, מספר הבניין, הקומה ומספר הדירה. אתם, מן הסתם, לא רוצים שמידע כזה יהיה מפורסם בכל מקום. אולם, חשוב שלמתווך יהיה את המידע הזה, כדי שהוא יוכל לעבד אותו לכדי מודעה אטרקטיבית.

 

גודל ופריסה

המטרים הרבועים של הדירה שלך והפריסה שלה הם גם פרטים חשובים שקונים פוטנציאליים יתעניינו בהם. אם למשל, יש לכם דירת 5 חדרים בגודל 100 מ"ר, זה שונה מאוד מדירת 3 חדרים בגודל 100 מ"ר. חשוב לספק למתווך שלכם מידות מדויקות ותיאור מפורט של הפריסה, כולל מספר חדרי השינה, חדרי הרחצה וכל התכונות הייחודיות של הדירה כגון מרפסת או מרפסת שירות.

 

מצב

מצב הדירה שלכם יכול להשפיע רבות על המחיר. לכן כדאי לא לשכוח לספק למתווך שלכם מידע על כל שיפוץ או שדרוג אחרונים שביצעתם בדירה. כדאי גם לספר למתווך על כל אזורים שעשויים להזדקק לתשומת לב ושיפוץ. המתווך יוכל לשווק את הדירה כדירה מתוחזקת או דירה להשקעה בהתאם, ולומר לכם איך המצב משפיע על המחיר.

המקצוענים בנדלן

מחיר

המחיר שאתם רוצים למכור בו את הדירה שלך הוא גם מידע שחשוב שהמתווך שלכם ידע. הקפידו לספק למתווך טווח מחירים ריאלי המבוסס על נכסים דומים באזור וכל גורם אחר שעלול להשפיע על ערך הדירה שלכם.

אם אתם לא בטוחים מה טווח המחירים הריאלי עבור הדירה שלכם – אל תהססו לשאול את המתווך. זכרו שלמתווך ולכם אינטרסים משותפים, והוא ירוויח יותר כסף ככל שגובה העסקה יגדל.

 

זכויות בנייה

לעיתים, המחיר של דירה יכול לעלות הודות לזכויות בנייה לא ממומשות. לכן חשוב לעדכן מראש את המתווך בכל זכויות הבנייה שיש לכם בדירה. בנוסף, אם יש עברות בנייה בנכס, או תוספות שנמצאות בהליכי אשרור בעירייה ובוועדות השונות – חשוב לעדכן את המתווך בכולן.

 

סיכום

לסיכום, חשוב להעביר הרבה מאוד מידע למתווך. תקשורת פתוחה עם המתווך תעזור לכם למכור את הדירה כמה שיותר מהר, וכמה שיותר בקלות.

המקצוענים בנדלן

אולי תאהבו גם את