חיפוש

אימפוטנציה, אין אונות ובעיות זקפה – איך יוצאים מזה

כ-30% מהגברים בקרב כלל הגילאים, מדווחים על בעיות קבועות, או זמניות הנוגעות לאימפוטנציה. אז הירגעו, אתם לא לבד. בעיות אימפוטנציה יכולות לקרות מגורמים שונים – מה הם הגורמים הללו? איך ניתן לטפל בהם? קל יותר משחשבתם.

 

ויאגרה

ויאגרה היא פתרון מצוין למי שסובל באופן קבוע מבעיות זקפה. עד כה, הנורמה הובילה גברים להיוועץ עם רופא כשמדובר בבעיות זקפה. אחרי ייעוץ אצל רופא, היה ניתן לקבל מרשם עבור ויאגרה, תרופה של חברת פייזר, במטרה להחזיר אונות ופעילות מינית. כיום, השימוש בוויאגרה הולך ופוחת כיוון שנמצאו לה תופעות לוואי רבות, שהזיקו לגברים. תופעות לוואי אלו דרשו פתרון מסוג אחר, שפותח בעזרת מרפאים אלטרנטיביים ורוקחים שונים.

 

קמגרה

קמגרה טבעית היא תרופה אלטרנטיבית שמכילה את המרכיב המרכזי הקיים בוויאגרה, אך במינון אחר. התרופה מגיעה בצורה של ג'ל לבליעה, במגוון טעמים שונים. מדובר באלטרנטיבה מצוינת כיוון שהיא לא מחייבת מרשם רופא, ויכולה לסייע לכל אחד בבעיות אין אונות. גברים שהשתמשו בתרופה טענו שחיי המין שלהם ורמות העונה שחוו התגברו וכך גם, כי היא סייעה לרבים עם בעיות אימפוטנציה. חשוב לרכוש את הג'ל מיבואן רשמי כדי לוודא תרופה מקורית ולא חיקוי.

 

הגדלת הפין

מנגנונים שונים של הגדלת הפין, עוסקים בהזרמת דם לאיבר המין. מכיוון שזקפה דורשת הגעה של כמות דם לאיזור איבר המין, ייתכן כי הבעיה לזקפה שלכם, נובעת מחסם אשר לא מאפשר לדם להגיע אל הפין. לכן, אם תחליפים טבעיים לא מסייעים לכם, יש ללכת להיוועץ ברופא, ולשתפו בבעיה. התייעצו עמו לגבי כדורים טבעיים שניתן לקחת. עם הטכנולוגיה של היום, לא חייבים לבצע ניתוח או הליך פולשני, קיימים כדורים להגדלת איבר המין, שעשויים חומרים טבעיים.

 

נגמלים מהרגלים רעים

שינוי של כמות העישון, צריכת אלכוהול או סמים, יכול להשפיע משמעותית על הזקפה שלכם. מי שמעשן המון חווה שינויים בכלי הדם. לאחר העישון, הם מתכווצים וכך לדם קשה יותר לנוע ולהגיע לאזור איבר המין, מה שמעורר זקפה. לכן, אם אתם מעשנים או שותים בכמות גדולה, יש לשקול שינוי בהרגלים הללו.

מעבר לכך, הפעילות הגופנית שלכם יכולה להעיד גם היא על המצב הבריאותי ויכולת העברת הדם בגוף. אם כן, כאשר אתם מפחיתים את הפעילות הגופנית שלכם, דם זורם בצורה איטית יותר. כמו כן, הרגלי תזונה ומאכלים יכולים להשפיע על בריאותכם ולכן, יש לבחון הרגלים אלו וכיצד ניתן לשפרם.

 

שיטות מטבוליות

בשנים האחרונות, נשמעות טענות לפיהן יש קשר בין זקפה למטבוליזם. ישנם כאלו הטוענים כי ניתן לטפל בבעיות זקפה, בעזרת גלי קול. אחרים טוענים כי לאוכל אותו אתם בוחרים לאכול, יש השפעה רבת על איכות הזקפה. נסו לשנות הרגלי תזונה ולראות מה עוזר לכם להשיג איכות טובה יותר של זקפה, מומלץ לשלב זאת עם תוספי תזונה.

בעיות זקפה

אולי תאהבו גם את

פוקר מקוון
X דרכי הפקדה לאתר 7XL

אוהבים פוקר? אתם בוודאות מכירים את הפלטפורמה הבינלאומית המעולה, 7XL. יש בה הכול, מטורנירים מסעירים עם שחקני על מרחבי העולם, שירות לקוחות מעולה וזמינות 24

קראו עוד »