חיפוש

האם יש קשר בין טלפתיה לקריאת מחשבות

בוודאי יצא לכם לשמוע על חבר שפגש בשוק אמן חושים, שעשה לו תעלולי מחשבה ככה משום מקום: הוא גרם לו לחשוב על המיץ שהוא הכי רוצה, וניחש את הטעם גם בלי שהוא יספר לו, הוא ביקש ממנו לבחור קלף וניחש בדיוק את הקלף שאותו הוא בחר גם בלי לראות ועוד. התעלולים האלו תמיד נשמעים לנו מופרכים, אבל הם בהחלט משהו שקיים בעולם, והוא מתרחש באמצעות טלפתיה.

בגלל שאנחנו כל כך רגילים לשמוע על המושג טלפתיה, יצאנו לבדוק האם יש קשר בין טלפתיה לקריאת מחשבות, וחזרנו עם תשובות שאולי יפתיעו גם אתכם.

 

טלפתיה וקריאת מחשבות – יכולת על חושית

כשמדברים על טלפתיה, לא מדברים על זה שאחת לחודש יוצא לכם ולחבר שלכם לחשוב בדיוק על אותו הדבר או להגיד את אותה המילה באותה השניה. כשמדברים על טלפתיה מדברים על משהו הרבה יותר עמוק ומבוסס מזה – על יכולת על חושית שאנשים מעטים התברכו בה.

היכולת להשתמש בטלפתיה ולעשות באמצעותה מגוון תעלולי מחשבה, היא יכולת ששמורה רק לאנשים מסויימים, שחלקם הפכו את היכולת הזו גם לכישרון של ממש, ופיתחו סביבם מופע על חושי שאיתו הם מופיעים במקומות שונים.

 

הקשר בין טלפתיה לקריאת מחשבות

הטלפתיה היא בעצם היכולת של אדם מסוים לנחש, לזהות ולגלות את המחשבות של האדם השני, כלומר קיים קשר הדוק בין טלפתיה לקריאת מחשבות. בבסיסה הטלפתיה מושתתת על קריאת מחשבות, בין אם מדובר על מילה מסויימת, משפט, שם של אדם מסוים, שם של שיר ועוד.

חלק מאמני החושים לוקחים את יכולות הטלפתיה וקריאת המחשבות שלהם למקומות אף יותר מאתגרים, כמו הפקת מנגינות באמצעות פעמונים בהתאם למחשבה של האדם ועוד.

 

מופע על חושי עם טלפתיה וקריאת מחשבות

זה לא סתם שמופעי טלפתיה וקריאת מחשבות כבשו את העולם. אין דבר מהפנט יותר מאשר לראות את אמן החושים קורא את המחשבה של האדם שעומד מולו, דבר שגורם לו לדעת את סיסמת הנעילה שלו בטלפון, לנחש את שם המורה שלו מכיתה א' ועוד. הקהל נשאר מהופנט ותוהה איך אמן החושים עשה את הטריק, וכולם יוצאים עם חוויה חד פעמית שלא תישכח לעולם.

 

הזמנת אמן חושים לאירועים – הכירו את עשהאל דרייר

אם אתם מחפשים אמן חושים מקצוען שיוכל להעניק לכם חוויה מושלמת של טלפתיה וקריאת מחשבות, אתם צריכים להכיר את עשהאל דרייר. עשהאל דרייר הוא אמן חושבים אהוב ובולט במיוחד, והוא הופיע על הבמות הגדולות ביותר בארץ.

החיוך הכובש של עשהאל, יחד עם הכריזמה, האנרגיות, הכשרון יוצא הדופן והיחס האישי, כל אלו הופכים אותו לאמן חושים מוביל ומקצועי, שמתאים לכל סוג של אירוע. היכנסו לאתר admagic.co.il ותוכלו גם אתם לתאם איתו מופע לאירוע הקרוב שלכם.

רוח

אולי תאהבו גם את

עין
מופע טלפתיה במרכז

לארגן כנס או יום גיבוש לעובדים זה מסוג אותם הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתכנן אותם בקפידה, כי לא בכל שנה ניתן יהיה ליצור בדיוק את

קראו עוד »
שרביט
אמן חושים בהרצליה

זו הפעם הראשונה שבה אתם מתכננים אירוע באמת חשוב וגדול בהרצליה? החלטתם שהפעם אתם רוצים להמם את העובדים שלכם עם יום גיבוש שמעולם לא היה

קראו עוד »
שרברב
אינסטלטור מומלץ בדרום

הצורך בשירותי אינסטלציה כגון פתיחת סתימות, טיפול בנזילות ועוד, יכול להתעורר בכל מקום בארץ, בין אם בצפון, בדרום או במרכז. על כן, בכדי לייעל את

קראו עוד »