חיפוש

מה הגודל הממוצע של פין בישראל

גודל הפין הממוצע בישראל הוא נושא שהיה נתון לוויכוחים ולדיונים רבים. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על גודל הפין של גבר, כולל גיל, מוצאו ואפילו יש המאמינים כי אפשר לגלות את גודל איבר המין על פי גודל כפות הרגליים או הידיים של הגבר.

האמת היא, שקשה מאד לדעת מה הגודל הממוצע מכיוון שאין נתונים מהימנים שיספקו תשובה מדויקת לשאלה מה גודל הפין הממוצע בישראל, אבל לשמחתנו עשו כמה מחקרים בנושא. וגם.. אחך ויאגרה קשורה להכל?

 

בואו נתחיל בנתונים

למרות היעדר נתונים מהימנים, נעשו מספר מחקרים בישראל שניסו להעריך את גודל הפין הממוצע.  במחקר אחד שנערך בשנת 2014, אורך הפין הזקוף הממוצע נמדד ב-16.3 ס"מ. אותו מחקר מצא גם שהיקף הפין הממוצע היה 12.5 ס"מ. במחקר עדכני יותר שנערך בשנת 2019, אורך הפין הזקוף הממוצע נמצא קצר מעט יותר ועומד על 15.7 ס"מ, אל תדאגו, ההיקף של הפין הממוצע היה עדיין 12.5 ס"מ.

 

אל תכנסו לפאניקה

בעוד שתוצאות שני המחקרים הללו דומות, יש לציין שגודל המדגם עבור המחקר הראשון היה גדול מגודל המדגם עבור המחקר השני. לפיכך, ייתכן שתוצאות המחקר השני אינן מדויקות כמו התוצאות של המחקר הראשון. חשוב גם לזכור שגודל הפין יכול להשתנות באופן משמעותי מאדם לאדם. במקרים מסוימים, גודל הפין של גבר עשוי להיות גדול או קטן משמעותית מהממוצעים המפורטים לעיל.

 

אז איך ויאגרה קשורה?

ויאגרה, התרופה הפופולרית המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה, נמצאה כמסייעת לגברים להגדיל את גודל הפין שלהם. אמנם ויאגרה אינה מגדילה ישירות את גודל הפין, אך היא יכולה לעזור לגברים להשיג זקפות טובות יותר שעלולות לגרום לפין להיראות גדול יותר. בנוסף, גברים יכולים להשתמש בויאגרה כדי לעזור לשפר את הביצועים המיניים שלהם, מה שעלול להוביל לעלייה בגודל הפין.

 

נסביר לאט ותבינו מהר

הדרך העיקרית של ויאגרה עוזרת להגדיל את הפין היא על ידי הגברת זרימת הדם לפין. ויאגרה פועלת על ידי חסימת אנזים בשם PDE5, המגביל את כמות הדם שיכולה לזרום לפין. על ידי חסימת אנזים זה, ויאגרה מאפשרת ליותר דם לזרום לפין, וכתוצאה מכך לזקפה קשה יותר וממושכת יותר. זרימת דם מוגברת זו לאיבר המין יכולה לגרום לפין להיראות גדול יותר מכפי שהוא נראה בדרך כלל.

 

לסיכום!

אם אתם מתחת לממוצע בישראל או שאתם סתם לא מרוצים מגודל איבר המין שלכם, ויאגרה יכולה לעזור לכם להגדיל את גודל הפין שלכם במספר דרכים! ויאגרה עוזרת להגביר את זרימת הדם לפין, מה שעלול לגרום לפין להיראות גדול יותר, היא יכולה לעזור לכם להשיג ביצועים טובים יותר ואורגזמות טובות יותר, והיא גם יכולה לעזור לכם להחזיר את הביטחון שלכם בחדר המיטות, מה שללא ספק יובל לשיפור הביצועים.

מסיבות אלו, ויאגרה יכולה להיות כלי יעיל מאד לכל הגברים שרוצים להגדיל את גודל הפין שלהם.

מה הגודל הממוצע של פין בישראל

אולי תאהבו גם את

פוקר מקוון
X דרכי הפקדה לאתר 7XL

אוהבים פוקר? אתם בוודאות מכירים את הפלטפורמה הבינלאומית המעולה, 7XL. יש בה הכול, מטורנירים מסעירים עם שחקני על מרחבי העולם, שירות לקוחות מעולה וזמינות 24

קראו עוד »