חיפוש

מהי הדרך היעילה ביותר היום לבצע פגישות עסקיות?

בעולם של היום בו כולם הופכים אט אט ליזמים, מתקיימות יותר ויותר פגישות עסקיות במטרה ליצור שיתופי פעולה ולקדם את האינטרסים העסקיים של שני הצדדים.
לא משנה אם הפגישה שלכם היא מול שותף לעתיד, עובד, יזם, לקוח או משקיע, ישנם מספר דגשים שחשוב לשים לב אליהם כשרוצים לבצע פגישות עסקיות בדרך היעילה ביותר.

הגינות
הדבר הכי חשוב בעת פגישה עסקית היא ההגינות והיושרה המקצועית שלכם. בעידן שבו ניתן לגלות עליכם המון דברים דרך האינטרנט והרשתות החברתיות, הקפידו להוציא לעצמכם שם טוב. חוסר הגינות עלולה להתנקם בכם בעתיד הלא רחוק.

סביבת הפגישה

כשאתם קובעים פגישה עסקית, למקום הפגישה חשיבות רבה. כשמדובר על פגישת עסקים, בתי קפה יצרו אווירה שונה מאוד מאשר חדרי ישיבות. חשבו היטב מה אתם רוצים לשדר בפגישה וקבעו את מקום הפגישה בהתאם. לסביבת העבודה תפקיד חשוב וניכר בעולם העסקים של היום.

רלוונטיות

במידה ונקרתה בדרכם הזדמנות עסקית מעניינת- הכו בברזל בעודו הוא חם. רלוונטיות היא שם המשחק, ומי שמתמהמה מפסיד. כיום שוק העבודה הוא מאוד מהיר ודינמי. עוד לפני שאנחנו מספיקים אפילו לשים לב הזדמנויות מגיעות וחולפות. שמעתם על רעיון שמעניין אתכם, קבעו באותו רגע פגישה עסקית עם אותו אדם. להקשיב זה תמיד טוב, אתם לא יודעים לאן זה יכול להוביל אתכם.

הקפדה על עמידה בזמנים

קבעתם פגישה עסקית ראשונה עם יזם מעניין? אתם מוכרחים להקפיד על עמידה בזמנים. לרושם ראשוני טוב יש משקל גדול ואיחור לפגישה מצטייר בצורה מאוד שלילית. חבל שעוד לפני שדיברתם או שמעתם מה יש לאדם מולכם להציע, לו כבר יש רושם ראשוני ודעה רעה עליכם.

גמישות מחשבתית

גם אם באתם מאוד חדורי מטרה, עם רעיון ברור וקוהרנטי, תבואו לפגישה העסקית פתוחים וגמישים. ייתכן ויש דברים שאתם לא רואים ושיחה עם מישהו מהצד תאיר לכם את העיניים ותשנה לכם את צורת המחשבה לגבי רעיון או יוזמה. תהיו פתוחים ותקשיבו באמת למה שיש לצד השני לומר, יכול מאוד להיות שהוא יגיד בדיוק את מה שהייתם צריכים לשמוע.

שיתופי פעולה

כשאתם מקיימים פגישה עסקית חשבו על המושג "שיתוף פעולה" בצורה הכי רחבה שיכולה להיות. נסו לראות כיצד כל אחד מכם יכול להביא מעצמו ולשלב את כישוריו ביוזמה שלכם. חשבו איך כל צד יכול לתרום ולקדם את הפרויקט המשותף. חלקו את העבודה על פי המומחיות של כל צד והשתדלו להגדיל ראש כמה שניתן.

בעולם של היום לשיתופי פעולה עסקיים חשיבות מכרעת. בעזרת ניהול וביצוע נכון של פגישות עסקיות תוכלו להתקדם ולצבור שותפים עסקיים בדרך.

פגישה

אולי תאהבו גם את