חיפוש

איך תמנעו הגעה של תיקן גרמני

עכשיו זהו הזמן הטוב ביותר לעשות את כל שביכולתכם כדי למנוע את ההגעה של התיקן הגרמני. ככל שתפעלו מוקדם יותר, כך תחסכו יותר צעקות והרמות כפכפים בבית (על התיקן כמובן). בשנים האחרונות פותחו שיטות שונות ומגוונות שמאפשרות לבתים רבים להעביר בנעימים את "תקופת התיקנים" כך שהם לא ראו אפילו תיקן אחד.

אם גם אתם רוצים להעביר את התקופה הזו ללא מפגש מטריד עם תיקן גרמני, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן תוכלו לקבל את הטיפים הטובים ביותר למניעת הגעה של היצור המטריד.

 

תשטפו את הבית עם חומץ ומים

אם אתם רוצים למנוע את ההגעה של התיקן הגרמני באופן מידי עם חומרים שיש לכם בבית, אתם צריכים להכין מראש את הפריטים הבאים:

  • דלי
  • 10 כוסות מים חמימים
  • 4 כפות חומץ
  • סמרטוט רצפה
  • מגב

 

כעת, לאחר שהכנתם את כל הפריטים, עליכם לערבב את המים החמימים עם החומץ בתוך הדלי. לאחר שערבבתם טוב טוב, אתם יכולים לטבול את סמרטוט בתוך הנוזל ולהתחיל לשטוף את הרצפה בכל הבית. אם אתם גרים בבניין או בבית פרטי עם מבואה, כדאי שתשטפו גם את המבואה שליד דלת הכניסה לדירה שלכם. כמובן שגם אם יש לכם מרפסת או חצר מרוצפת, חשוב שתשטפו גם שם. חומץ דוחה ברוב המקרים את הגעתם של התיקנים הגרמנים, כך שאחרי שתשטפו את הבית היטב (ותעברו גם על הפינות), אתם תוכלו להיות רגועים.

 

תערכו הדברה עם מדביר מקצועי

אם אתם מעדיפים שלא להתעסק בעצמכם במניעת ההגעה של התיקן, כדאי שתיצרו קשר עם מומחי הדברה של ג'וקים או במילים אחרות – מדבירים. יש כיום חומרי הדברה טבעיים שיכולים לגרום לתיקנים להבין שלא כדאי להם להיכנס אליכם הביתה. אם תשאלו אותנו, הטיפ הזה הוא הטוב ביותר מכיוון שיש לכם אחריות על כך שהתיקנים לא יתקרבו אליכם הביתה (בניגוד לחומץ, שאין לכם ממש למי לפנות במקרה ומגיע אליכם תיקן מיוחד שלא רגיש לחומר החזק הזה).

 

תעברו דירה

אנחנו יודעים שמדובר כאן בטיפ שעלול לשנות לכם את החיים ובכל זאת, אם בעונה הקודמת חוויתם התקפה של תיקנים גרמניים ואתם חוששים שתיאלצו להתמודד עם המצב הזה שוב, אולי כדאי שתעברו דירה.
לפעמים יש בתים מסוימים שקוראים לתיקנים לבוא. מדובר בעיקר בבתים שנמצאים מתחת לפני הקרקע. אם אתם גרים למשל בדירת מרתף, יש סיכוי שאתם סובלים ממזיקים רבים ובין היתר מתיקנים. כך שאולי כדאי לכם פשוט לעבור לדירה שנמצאת מעל פני הקרקע ובכך תקטינו את הסיכוי להיפגש עם היצור המבחיל.

עד כאן 3 הטיפים שלנו שיסייעו לכם למנוע את ההגעה של התיקן הגרמני. אנחנו מאמינים שתמצאו את הטיפ המתאים ביותר עבורכם שיאפשר לכם לחיות בשגרה נטולת תיקנים.

 

מדביר בגינה ציבורית

אולי תאהבו גם את

עין
מופע טלפתיה במרכז

לארגן כנס או יום גיבוש לעובדים זה מסוג אותם הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתכנן אותם בקפידה, כי לא בכל שנה ניתן יהיה ליצור בדיוק את

קראו עוד »
שרביט
אמן חושים בהרצליה

זו הפעם הראשונה שבה אתם מתכננים אירוע באמת חשוב וגדול בהרצליה? החלטתם שהפעם אתם רוצים להמם את העובדים שלכם עם יום גיבוש שמעולם לא היה

קראו עוד »
שרברב
אינסטלטור מומלץ בדרום

הצורך בשירותי אינסטלציה כגון פתיחת סתימות, טיפול בנזילות ועוד, יכול להתעורר בכל מקום בארץ, בין אם בצפון, בדרום או במרכז. על כן, בכדי לייעל את

קראו עוד »