חיפוש

הכל על צמידי טניס

צמידי טניס הם התכשיטים הקלאסיים ביותר שניתן לקנות לנשים. בין אם אתם רוצים לפנק את בת הזוג ובין אם אתן רוצות לפנק את עצמכן, אנחנו ממליצים על רכישת הצמיד הכה נצחי הזה. לא רק שניתן לענוד את הצמידים הללו עם כל סגנון לבוש ולכל אירוע, אלא ניתן גם לערבב אותם עם כל תכשיט בקולקציה שיש לנשים בארון. אנחנו כאן כדי לספר לכם על ההסטוריה של צמיד הטניס, מדוע הוא הפך להיות כה פופולרי וכיצד לבחור את הצמיד שמתאים ביותר עבורכם.

 

מה זה צמיד טניס?

בעוד שצמידי יהלומים זמינים במגוון סגנונות, אף אחד מהם אינו קלאסי ומפורסם כמו צמיד טניס. העיצוב המהמם של הצמיד למעשה כולל רצף של שורת יהלומים המאוגדים בצפיפות ושמים אותם יחדיו על חוט של שרשרת עדינה – אין ספק שמדובר במופע של אלגנטיות לפרק כף היד שלכן.

עד כמה שהסגנון הזה הוא נצחי, יש בו כמה שינויים. כמה צמידי טניס, למשל, מכילים שתיים או שלוש שורות של יהלומים. בחלק מהעיצובים עשויים להיות יהלומים בחיתוך עגול, בעוד שאחרים עשויים לכלול תכשיטים בחיתוך אמרלד או אליפטי. לחלקים אחרים יש צורה מרובעת קלאסית, בעוד שלאחרים יש צורות שונות כגון צורת לב עגולה או אפילו צורת לב.

 

פריט ללבוש יום יומי ויוקרתי

ניתן ללבוש את הצמיד בכל אירוע, אבל גם ללכת איתו ביום יום. מכיוון שצמידי טניס הם כל כך נוחים ואופנתיים, יש אנשים שלעולם לא מורידים אותם ובמקום זאת עונדים אותם כל יום. בהתאם, הם עשויים להילבש הן למפגשים מזדמנים ביום, לאירועי לבוש רשמיים ולכל דבר שביניהם.

לאור כך, היתרונות בצמידים הללו הם שהם לעולם לא יראו לא קשורים או לא במקום, לא משנה לאן אתם הולך, מה אתם לובש או כמה רשמי או מזדמן האירוע.

 

התאמת צמיד הטניס אליכן

עכשיו שאתן יודעות כמה הצמידים הללו נוחים, ניתן להחליט אם אתן רוצות את צמיד הטניס שלכן צמוד, ארוך, כפול או משולש. למעשה, ההתאמה האידיאלית עשויה להיות שונה מאדם לאדם, אבל כלל אצבע הוא שצמיד הטניס שלך צריך להיות מסוגל לנוע למעלה ולמטה בשורש כף היד שלך מבלי להיות הדוק מספיק כדי שהוא לא יחליק מהיד שלך, במיוחד אם הוא יקר ובעל יהלומים רבים.

אחת מהדרכים הנפוצות כדי לקבוע אם צמיד הטניס שלך מתאים היא לוודא שאצבע אחת או שתיים יכולות להיכנס בין פרק כף היד שלך לצמיד הטניס – באופן זה ניתן לראות אם הצמיד בגודל המתאים.

 

קצת היסטוריה

הסגנון של צמיד הטניס זכה לפופולאריות לראשונה על ידי אלופת הטניס כריס אוורט, אשר איבדה את צמיד היהלומים שלה במהלך משחק. היא ביקשה הפסקת המשחק בזמן שנערך חיפוש, שהיווה השראה למונח "צמיד טניס".

 

לסיכום

צמידי טניס הם פריט חובה בארון שלכן. אנחנו ממליצים לרכוש את הצמיד כדי שיתאים לכל אירוע בו תיקחו חלק.

תכשיט יהלומים

 

אולי תאהבו גם את