חיפוש

5 המותגים המובילים בעולם הקוסמטיקה

עולם הקוסמטיקה הוא גדול ורחב וקיימים בו מספר תחומים- איפור, טיפוח, שיער ובישום. לכל תחום קיימים מספר מותגים שמובילים אותו ובמאמר הבא נפרט על מותגים מובילים חדשים וותיקים בעולם הקוסמטיקה שמתפתח מעונה לעונה ומשאיר אבק לחברות שלא עומדות בקצב ההתקדמות.

 

מותגי איפור

מותגי האיפור הם המזוהים ביותר בעולם הקוסמטיקה. מותגי האיפור המובילים כרגע בעולם האיפור הם אסתי לאודר, סמאשבוקס, לוריאל, מייבלין ועוד. כל אלו נמצאים שנים רבות בעולם האיפור ומכתיבים את הטרנדים. מותגי האיפור הללו ידועים באיכותם ובמוצרים המעולים שהם מספקים לקהל הלקוחות שלהן. מותגי האיפור המובילים מספקים את כל מוצרי האיפור והמוצרים הנלווים כמו מברשות, ספוגים ועוד על מנת לקבל את המראה הסופי המושלם.

 

מותגי טיפוח

מותגי טיפוח המובילים כיום הם גראנייר, אסתי לאודר, קליניק, לאנקום, לוריאל ועוד. כל המותגים המובילים ניתן לקנות עכשיו באתר glam42. אצל מותגי הטיפוח המובילים ניתן לקנות קרמים, סרומים, ג׳ל לחות, מי פנים, מסכות חד פעמיות, תרחיצי פנים ועוד מוצרים רבים לשגרת טיפוח שתעניק לנו עור חלק, מלא בלחות ובריא. קיימים מוצרים המיועדים לסוגי עור שונים ולבעיות עור מגוונות שניתן לטפל בהן.

 

מותגי שיערֿ

מותגי השיער המובילים היום בשוק הקוסמטיקה מספקים שלל פתרונות לסידור, טיפול ועיצוב השיער. בין המוצרים שניתן לקנות אצל החברות המובילות הם שמפו, מרכך, מסכה, קרמים, ג׳ל, ספריי, סרומים ועוד מוצרים רבים.

החברות המובילות בארץ בתחום השיער הן אמיקה ומרוקן אויל שידועות בשל התאמת המוצרים שלהן לסוגי שיער שונים כמו שיער מתולתל, שיער שעבר החלקה, שיער יבש וכו׳. בנוסף, חברות אלה מספקות גם מוצרי עיצוב שונים כמו מחליקים, מייבשי שיער ובייביליסים.

 

מותגי בישום

בעולם הבישום קשה יותר להתבלט מאחר וקיימות המון חברות איכותיות ומצוינות אשר מספקות לנו מגוון של בשמים. המותגים המובילים בתחום הבישום הם טום פורד, ברברי, נרסיסו, שאנל, בוס ועוד.

לכל מותג אופנה או כוכב שמחשיב את עצמו קיים גם בושם ולכן המגוון הוא הרבה יותר רחב וקיימות אופציות רבות שניתן להתלבט בניהן. מותג נוסף שחוזר על עצמו הוא אסתי לאודר שמעבר למוצרי הטיפוח והאיפור הוא משווק גם מספר בשמים.

 

מותגים בקוסמטיקה

בקניית מותגים מעולם הקוסמטיקה לרוב ההוצאה היא גבוה ולכן אנו מעדיפות לבחור במותגים איכותיים וטובים. קיימים ברשת המון זיופים וחיקויים וכדאי לקנות מאתר גדול ובעל שם שאמינותו ידועה לנו. אתרי קוסמטיקה רבים מציעים הנחות ומבצעים וכדאי לעשות חיפוש מהיר לפני שמזמינים את מוצר הקוסמטיקה הבא שלנו.

 

לסיכום

קיימים 5 מותגים מובילים בשוק הקוסמטיקה שחוזרים על עצמם בתחומי קוסמטיקה שונים.  המובילים בתחום הטיפוח והאיפור הם קליניק, אסתי לאודר, ולוריאל. את תחום עיצוב השיער בישראל כבשו אמיקה ומרוקן אויל שנחתו אצלנו רק לפני שנים ספורות.

קוסמטיקה

אולי תאהבו גם את