חיפוש

הסוד מאחורי הקסם – הכירו את הסוגסטיה

יש אנשים שחושבים שמנטליזם הוא אותו דבר כמו קסם. עם זאת, הטריקים המטריפים שמנטליסטים מקצועיים מושכים הם יותר מבוססי מדע מאשר אשליות. לפסיכולוגיה, חקר המוח וההתנהגות האנושית, יש חלק בלתי נפרד במנטליזם.

אנחנו, אנשים, חושבים שאנחנו פועלים אך ורק על פי רצון חופשי, אבל דברים שאנחנו אפילו לא מודעים אליהם משפיעים לעתים קרובות על ההחלטות שאנו מקבלים. "סוגסטיה" היא טריק מתקדם שהרבה מנטליסטים מקצועיים משתמשים בהם.

הרעיון הוא לגרום למישהו להאמין שיש לך יכולות קריאת מחשבות על ידי סוגסטיה ודחיפה של דימוי מחשבתי לתוך מוחו ולגרום לו להאמין שזו המחשבה שלו. מנטליסטים ותיקים כל כך מיומנים בטכניקה הזו שכמעט בלתי אפשרי לזהות. היום, נדון בכוחם של טריקים מסוג סוגסטיה במנטליזם – כל מה שכדאי לדעת. בדרך זו, תדע כיצד להשתמש בטריק הזה לטובתך. בואו נתחיל!

 

לשתול רעיון במוחו של מישהו זו משימה לא פשוטה.

אתה תצטרך להשקיע בזה הרבה מאמץ. זה אומר שזה ידרוש יותר מסתם תנועות ידיים, הצעות מילים וכו'… תצטרך לשלב את הרעיונות גם בסביבה שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה שמישהו יחשוב על עליסה בארץ הפלאות, אתה יכול להציע את הרעיון על ידי הנחת חפיסת קלפים, חתול, ורדים אדומים, או אולי תמונה של זחל בחדר.

תתפלא איך הסביבה של אנשים משפיעה על מחשבותיהם מבלי שהם יבינו זאת. ברגע שאתה רואה חפץ, המוח שלך מעבד את המידע, ולמשך זמן מה, הוא יתעכב בראשך וישתלב עם המחשבות האחרות שלך. כאשר אתה מסתכל או מדמיין משהו, המוח שלך מקשר את המאפיינים שלו למשהו אחר. כל אמן חושים מומלץ ידע להסביר את בסיס הטענות הללו בצורה פשוטה.

 

בלשנות ותנועות גוף בכוח טריקי סוגסטיה

מחקרי התנהגות מצביעים על כך שיש מתאם בין השפה לתהליך החשיבה. בשילוב עם גורם מגביל כמו הגבלת זמן, אנו נאלצים לחשוב מהר, וזו הסיבה שבדרך כלל היינו ממלמלים משהו רלוונטי למה שזה עתה שמענו ואולי ראינו. מלבד שפה, מנטליסטים משתמשים גם בשיטות סוגסטיות אחרות כמו תנועות ידיים ותנועות גוף.

 

עיצוב תפיסה בכוח של טריקים של הצעות

עיצוב תפיסה הוא שיטה פסיכולוגית נוספת של שכנוע שמנטליסטים משתמשים בהם. זה כרוך בהכנסת אדם להלך רוח בדרך כלל באמצעות תהליך שנקרא פרימינג. פרימינג פירושו הכנסת תוכן (כולל תמונות) למוחו של אדם כדי להכין אותם.

סוכנויות שיווק משתמשות בתמונות שהן מאוד אטרקטיביות, כמו יעדים יפים, בתי יוקרה, מכוניות ספורט וכו', סביר להניח שזה ימשוך את תשומת הלב של הקהל. לאחר שהם רכשו את הקהל, הם מתחילים להעלות את המסר שלהם ולהתחיל למכור.

 

סיכום

כוחה של סוגסטיה הוא אחד מהיסודות במנטליזם. זה יכול לייצר הרבה טריקים מנטליים נהדרים שישאירו אנשים ביראת כבוד. אבל זה יכול להיות גם מיומנות שימושית בחיי היומיום.

זה מדהים באיזו קלות דברים יכולים להשפיע על החלטות של מישהו ואיך מחווה פשוטה, מילה שנבחרה בקפידה, או אפילו הקשה על הכתף יכולה לשכנע אדם. בעזרת שימוש מוצלח בטכניקות שדנו בהן כאן, אתה יכול לגרום לאנשים להאמין שאתה יכול לקרוא את מחשבותיהם או לומר כן לבקשותיך.

קֶסֶם

אולי תאהבו גם את

פרסום בקזינו
פרסום בקזינו: האם זה משתלם

תעשיית הקזינו היא תעשייה עצומה ומכניסה, עם הכנסות של מיליארדי דולרים ברחבי העולם. בתי קזינו משקיעים סכומים גדולים בפרסום כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמור על

קראו עוד »
הַדפָּסָה
מכון העתקות מומלץ בתל אביב

בעיר השוקקת תל אביב, שבה תעשיות משגשגות וחדשנות שופעת, למכון העתקות אמין ובעל מוניטין תפקיד מכריע בתמיכה לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. ישראגרף, הידועה בשירותי העתקה

קראו עוד »
חקירת מודיעין צבאי
חקירת מצ"ח – איך זה קורה?

מצ"ח – המשטרה הצבאית החוקרת, היא היחידה הצבאית האחראית לחקירות עבירות פליליות. החקירה שמצ"ח מבצעת מתרחשת כאשר יש חשד ממשי לעבירה פלילית שעשה חייל צה"ל.

קראו עוד »