חיפוש

חקירה עצמית – בדקו בעצמכם את הפרטים

ישנם רגעים בחיים, בהם אנו מסתכלים על אדם שאותו אנו מכירים שנים רבות ובוטחים בו – ומבינים שייתכן שהוא מסתיר מאיתנו מידע משמעותי.

מקרים כאלו יכולים להיות בתחומים רבים – בתחום הזוגיות, בתחום העסקי, בתחום הונאות ברשת ועוד. כיצד תוכלו לבדוק בעצמכם את הפרטים, לפני שעוברים להשתמש בכלים מקצועיים יותר?

כיצד תוכלו לנסות ולגלות בעצמכם את הפרטים?

איתור שיחות חשודות

אחת ההתנהגויות האופייניות לאדם שמסתיר מידע מהסובבים אותו, היא קיומן של שיחות חשודות שהוא מבצע בטלפון. ייתכן כי הוא מדבר בלחישות על מנת שלא ישמעו, יוצא מהחדר או מהבית בכל פעם שהוא מקבל שיחת טלפון, או אפילו מכחיש את העובדה שהוא אכן קיבל שיחת טלפון כלשהי.

במידה וזה המצב, תוכלו לנסות ולאתר בעצמכם את מקור השיחות החשודות. אמנם אנו לא מעודדים חיטוט בטלפון או בחייו הפרטיים של אדם אחר, אך יש אפשרות לעשות זאת במידה ויש חשד ממשי לגבי אותו אדם – שהוא מסתיר מכם פרטים משמעותיים שישפיעו על מהלך חייכם.

התנהגות שונה מהרגיל

סימפטום נוסף לכך שהאדם שקרוב אלינו מסתיר מאיתנו מידע חשוב, ניתן למצוא בהתנהגות משונה ולא אופיינית לאותו אדם. ההתנהגות עשויה להתבטא בלחץ רב, תוקפנות יתר, התחמקות ממענה על שאלות פשוטות ועוד.

כדי לנסות ולברר בעצמכם את טיבה של ההתנהגות, תוכלו לערוך מעקב אחר אותו אדם – במטרה לבדוק האם יש סיבה להתנהגות החשודה, ואם כן, מהי אותה סיבה.

ניסיון עימות עם החשדות

את השלב הזה מומלץ לבצע רק במידה והחלטתם לא לשכור אדם מקצועי שיגלה את הפרטים, אלא אם אתם מסתפקים בבדיקה שביצעתם בעצמכם.

הסיבה לכך היא שברגע שאותו אדם יאומת עם החשדות שלכם כנגדו, הוא ידע שמשהו בהתנהגותו משדר אי אמינות – ועשוי לשנות את התנהגותו. כך אולי למראית עין תוכלו לחשוב שהוא הפסיק לעסוק בפעילות שהסתיר מכם, אך ייתכן כי הוא אכן ממשיך לעשות זאת בצורה חשאית יותר.

במידה ואתם מעוניינים לחקור יותר לעומק – מומלץ להיעזר בחוקר פרטי מקצועי

למרבית האנשים הפרטיים אין את היכולות המקצועיות או את הזמן שדרוש על מנת לברר לעומק את הפרטים אודות ההתנהגות החשודה של האדם הקרוב אליהם. מסיבה זו, ההמלצה היא לשכור את שירותיו של חוקר פרטי מיומן ומקצועי, שתחום התמחותו הוא חקר האמת ומעקב אחר האדם החשוד.

החוקר מכיר דרכים ושיטות מעקב שלא מוכרים לאדם הממוצע, ויודע לבצע את תפקידו בצורה חשאית – על מנת שהאדם החשוד לא יידע שעוקבים אחריו, וכך גם לא ישנה את דרכיו בטרם החוקר גילה את מקור הבעיה.

על מנת לשכור את שירותיו של חוקר פרטי מקצועי, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.ibpi.org.il. הפנייה לחוקר היא דיסקרטית לחלוטין, כך שאף אחד לא ידע על כך.

גבר עם זכוכית מגדלת

אולי תאהבו גם את