חיפוש

כלי כסף לחג בתור מתנה – 5 האפשרויות הבולטות

כל ביקור אצל חברים, קרובים בני משפחה נותן לנו הזדמנות מעולה להביע הערכה עם כלי כסף מרשימים ואיכותיים. אבל איך בוחרים אותם ומה באפשרויות הבולטות? הנה 5 הצעות עם ערך מוסף אורחים שמוזמנים לביקור אצל חברים, קרובים ובני משפחה בדרך כלל נוהגים להגיע עם מתנה. אבל בעוד לאורך השנה והשגרה המתנה היא פונקציה של סוג האירוע, כמו למשל בימי הולדת, יש את תקופת החגים שבה המטרה היא להביע הערכה להזמנה. בשביל להביע הערכה, כדאי להגיע עם מתנה שקשורה לחגי ישראל בכלל ולצרכים של המארחים בפרט.

הנה למשל 5 האפשרויות הבולטות של כלי כסף לחג בתור מתנה והיתרונות השונים של כל אחת מהן:

 

כוס קידוש

העדיפות הראשונה עבור מי שמשווים בין סוגים שונים של כלי כסף לחגי ישראל ומחפשים מתנה מקורית היא כמובן כוס לקידוש. כאן היתרון הוא שמדובר על מתנה שבה אפשר להשתמש כבר בחג שאליו מוזמנים, אך גם הרבה לאחר מכן. למעשה, כל קידוש ביום שישי הוא הזדמנות מעולה לשלוף את המתנה מהארון ולהשוויץ בה בפני עוד אורחים נוספים.

 

מזרקת יין

אין משהו שמסמל את השפע ואת החיבור של אווירת החג היהודי כמו מזרקת יין. זו מתנה מקורית, אקסקלוסיבית ואיכותית שיש לה נוכחות גם בארון וגם על שולחן החג. בעזרת מזרקת יין ניתן להציע כלי הידור לאורחים ולמארחים ולהפוך את שולחן החג למקום שנעים יותר לשבת סביבו.

 

ברכת הבית

כלי כסף לחג בתור מתנה לא חייבים להיות קשורים אל שולחן החג. כאן, הדוגמא הכי טובה היא כמובן ברכת הבית. זו מתנה מושלמת עבור מי שמגיעים להתארח והיא יכולה להתאים למעגל הקרוב בדיוק כמו למעגל הרחוק. באמצעות בחירה נכונה של ברכת הבית והתמקדות במוצרים מכסף טהור, ניתן להזריק מסורת אל הבית היהודי בכל גיל ובכל שלב בחיים האישיים.

 

נטלות

לפעמים המתנה הכי פונקציונאלית היא גם הכי מיוחדת. אבל בשביל להשיג את המטרה הזו, צריך לשים דגש על חומרי גלם איכותיים. כאן בדיוק נכנסת לתמונה האפשרות הפופולארית של רכישת נטלה בתור מתנה. בין היתר, נטלה לנטילת ידיים לפני הארוחה בוודאות תלווה את בני המשפחה לאורך שנים רבות. כמו כן, נטלה מכסף טהור נראית נהדר ויכולה להפוך לכלי מעוצב גם על השולחן וגם במטבח.

 

פמוטים להדלקת נרות

את כניסת החג מציינים בהדלקת נרות. לאחר מכן, משתמשים בפמוטים גם כדי לבשל או להעביר "מאש לאש". אבל כדי לעשות את כל זה בצורה שתהיה גם בטיחותית וגם נוחה, צריך לתת עדיפות לפמוטים מכסף. בנוסף, אפשר לשדך את הפמוטים למגשים להדלקת נורות ולתת מתנה עשויה חומר גלם איכותי, אלגנטי וחזק במיוחד.

מתנה לחגי ישראל

אולי תאהבו גם את