חיפוש

לאיזה מטרה יש צורך במערכת תלת פאזי בביתכם?

מערכת תלת פאזי היא חיבור שמאפשר שימוש במערכת החשמל בצורה חכמה ויעילה, אך החיבור הזה מאפיין רק חלק מהבתים והעסקים בישראל. בשנים האחרונות ניתן בהחלט לראות מגמה של עוד ועוד מבנים שמצטרפים למערכת תלת פאזי, על מנת להנות מהיתרונות הגדולים כל כך שהיא מביאה איתה.

אז לאיזה מטרה יש צורך במערכת תלת פאזי בביתכם, ואיך בדיוק תוכלו לקבל את המערכת הזו? האם היא מערכת שניתן להתקין לבד או שרק אנשי מקצוע יכולים להתקין אותה? ריכזנו את כל התשובות שמעניינות אתכם כאן למטה, אז בואו נבדוק אותן יחד.

 

מערכת תלת פאזי – יותר חשמל, יותר צריכה, יותר כוח

מערכת תלת פאזי היא מערכת שבאה להחליף את מערכת החד פאזי. למעשה מדובר כאן על שתי מערכות שמאפשרות צריכת חשמל בכמות מסויימת ולצרכים מסויימים, כאשר מערכת תלת פאזי מסוגלת לספק שירותים הרבה יותר נרחבים. מערכת תלת פאזי משמשת בעיקר מבנים גדולים, כמו בנייני משרדים, מסעדות, בתי קפה ועוד, אך בשנים האחרונות גם בתים פרטיים רבים מתחילים להתקין אותה בביתם.

אז למה? פשוט מאוד – מערכת תלת פאזי פותחת עולם שלם של אפשרויות.

מערכת תלת פאזי, בראש ובראשונה, מאפשרת שימוש הרבה יותר נרחב בחשמל. נניח אם נסתכל על בית שמתגוררים בו 7 דיירים, כאשר כל אחד מהם מחזיק במחשב נייח, טלוויזיה, רמקולים, סוני פליסטיישן ועוד, נוכל להבין בקלות שכל אחד מהם צורך המון חשמל. עם מערכת חד פאזי הסבירות לתקלות גדולות ולנפילת החשמל היא סבירות אדירה, ולעומת זאת עם מערכת תלת פאזי כל אחד יוכל להשתמש במכשירי החשמל שלו בצורה קלה ופשוטה.

 

מכשירים שדורשים מערכת תלת פאזי על מנת להצליח לעבוד כהלכה

נוסף על השימוש האינטנסיבי בחשמל שמתאפשר על ידי מערכת תלת פאזי, מדובר כאן על שימוש גדול נוסף למערכת. היום יש לא מעט מכשירי חשמל שמחייבים שימוש במערכת תלת פאזי, כמו אינדוקציה, מזגן תלת פאזי, כיריים חשמליים ועוד, ולכן התקנת מערכת תלת פאזי בבתים עם מכשירי חשמל כאלו היא לא פחות מחובה.

 

האם אפשר לבצע התקנה של מערכת תלת פאזי באופן עצמאי?

התשובה לשאלה הזו היא חד משמעית לא. בכל מה שקשור להתקנת מערכות חשמל שונות, החל מהפשוטות ביותר ועד המורכבות ביותר מביניהן, אסור לכם בשום פנים ואופן לבצע את ההתקנה בעצמכם. אך ורק חשמלאי מקצועי שמספק שירותי חשמלאות טובים יכול לבצע את העבודה הזו, על מנת שהיא גם תצא טובה ומוצלחת בסופו של דבר, וגם על מנת שהוא יוכל לשמור על עצמו ועל הבטיחות האישית שלו.

מעבר לקבלת שירותי מערכת תלת פאזי מתאפשר על ידי לחיצה על הלינק, שם תוכלו לבחור לעצמכם חשמלאי מקצועי להתקנת המערכת הנפלאה הזו.

אולי תאהבו גם את

עין
מופע טלפתיה במרכז

לארגן כנס או יום גיבוש לעובדים זה מסוג אותם הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתכנן אותם בקפידה, כי לא בכל שנה ניתן יהיה ליצור בדיוק את

קראו עוד »
שרביט
אמן חושים בהרצליה

זו הפעם הראשונה שבה אתם מתכננים אירוע באמת חשוב וגדול בהרצליה? החלטתם שהפעם אתם רוצים להמם את העובדים שלכם עם יום גיבוש שמעולם לא היה

קראו עוד »
שרברב
אינסטלטור מומלץ בדרום

הצורך בשירותי אינסטלציה כגון פתיחת סתימות, טיפול בנזילות ועוד, יכול להתעורר בכל מקום בארץ, בין אם בצפון, בדרום או במרכז. על כן, בכדי לייעל את

קראו עוד »