חיפוש

ליגות למקומות עבודה – סקירה

בשנים האחרונות מדברים לעיתים קרובות על החשיבות של שילוב ספורט גם בשעות העבודה.

צריך לעודד את העובדים שלנו לעשות כמה שיותר ספורט כי זה משחרר אנדורפינים, גורם למצב רוח טוב ובסופו של דבר, משפר גם את תפוקת העבודה של העובדים.

אתם עושים ליגת כדורגל? כדורגל או כל ליגת ספורט אחרת? אל תשכחו לחלק פרסים בסוף התחרות.

המשמעות של פרס לזוכי הליגה

זה לא משנה אם אתם מנהלים היום בנק גדול בארץ שיש לו סניפים בכל רחבי הארץ והמחוזות השונים מתחרים אלה באלה או שאתם מנהלים עסק קטן יותר. מה שבטוח זה שאם החלטתם על תחרות ספורט ואם העובדים לוקחים בה חלק, מגיע להם לקבל על כך הוקרה. יתרה מכך, אם מדובר על תחרות של ממש אשר מתקיימת בין העובדים או בין הקבוצות שלהם, מגיע להם לקבל, בתור מנצחי הליגה, פרס. הפרסים של ליגות למקומות עבודה יכולים להיות מגוונים ושונים ולכלול אינספור אפשרויות, כמו מדליות, מגנים ועוד, כך שכדאי לתת על הנושא הזה את הדעת ולבחור את הטוב ביותר.

למה כדאי להשקיע בפרסים איכותיים?

אם חשבתם לרגע שתוכלו להזמין כל סוג של פרס לליגת מקום העבודה שלכם, כדאי שתדעו שזה לא מומלץ. העניין הוא שיש מגוון רחב של אפשרויות בתחום הזה, ולמען האמת, לא כדאי להתפשר על איכות המוצר שאתם מחלקים לעובדים. זה לא משנה אם כל עובד יקבל פרס על ההשתתפות שלו בליגה או שאתם קונים פרסים רק לנצחים. מה שבטוח זה שאם תשקיעו באיכות המוצר, העובדים יוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים. אם תיקנו להם מדליות איכותיות הם יוכלו לתלות אותן במשרדים ולחייך כשהם רואים אותן גם בעוד עשר שנים. לעומת זאת, אם איכות המוצרים האלה תהיה ירודה, מהר מאוד הם יעלו אבק ויאבדו כל ערך.

איפה קונים מוצרים מהסוג הזה?

בין אם אתם יודעים מראש מה תרצו לקנות למשתתפי הליגה ובין אם אתם בדילמה בין כמה אפשרויות שונות, האתר של מילמן דור ההמשך שווה הצצה. העניין הוא שכאן תוכלו, לפני הכול, לקבל אינספור רעיונות, מה שאומר שבצורה כזאת יהיה לכם יותר קל לבחור את מה שמתאים לכם. בנוסף, כאן גם תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במוצר הכי איכותי שיש, אז למה שתתפשרו על פחות מזה ואח"כ תצטערו? קחו בחשבון שמהאתר של מילמן דור ההמשך אתם יכולים לבצע את ההזמנות גם אונליין, ישירות בצורה מקוונת. תוהים מדוע זה כדאי? פשוט מאוד: זה חוסך לכם הרבה מאוד זמן והתעסקות. במקום לצאת מהמשרד ולהשקיע עוד זמן בכל העניין הזה, אתם יכולים לבצע את ההזמנה בצורה מקוונת וליהנות מהעובדה שהכול יגיע אליכם למשרד במהירות. אל תוותרו על פרסי הוקרה לכל העובדים שישתתפו בליגה, כי עמוק בפנים אתם יודעים שהם מחכים לזה.

שחקנים פעילים

אולי תאהבו גם את