חיפוש

מה אוכלים כלבים קטנים?

התאמת מזון לגורי כלבים חייבת לעבור אבחון רגע לפני הרכישה משום שקיימים סוגי כלבים רבים וחייבים להתאים לכל סוג את המזון הטוב ביותר עבורו. כך למשל, יש גורי כלבים בגודל קטן, בינוני וגדול ולכן יש צורך בהתאמה בין המזון לגזע וגודל הכלב. כמו כן קיים גם מזון שמתאים לכל הגזעים בעודם גורים אשר מספק את מיטב החלבונים מן החי ומן הצומח, לרכישת מזון מסוג זה מומלץ להתייעץ איש מקצוע.

כלבלב קטן וחמוד

הרי זה ידוע, שגורי כלבים הם שובבים ואנרגטיים ובכל פעם שאנחנו, בני האדם יושבים לאכול הם מיד מגיעים בריצה לבקש גם כן להשתתף בארוחה ולו במעט. עם כל הרצון הטוב ועם כל זה שבא לנו לתת להם לטעום מהאוכל שלנו, עדיף לא לעשות זאת, משום שגורי כלבים חייבים לקבל את מיטב הוויטמינים והתוספים שקיימים בתוך אוכל לכלבים קטנים שנמכרים בחנויות מזון של חיות מחמד.

על גבי שקיות המזון תוכלו לראות בתוויות האחוריות אם האוכל מכיל חלבונים מהחי והצומח כמו בשר כבש, ועופות. בנוסף אוכל לגורים מכיל שומנים טובים מהחי והצומח ועוד ירקות ופירות כמו אפונה ותפוחי עץ. כל קומפלקס המרכיבים הללו למעשה מחזקים את המערכת החיסונית של גורי הכלבים ובכלל גורמת להם להתפתח כראוי בהתאם לסוג הגזע שלהם.

מה אוכלים כלבים קטנים?

מה קורה אם כלב זקוק לתוספים מיוחדים בעקבות מחלה או חסר כלשהו?

אם כן כאשר כלב סובל ממחלה כלשהי ועליו לקבל תוספים מיוחדים על די תזונה מתאימה אין זו בעיה בכלל משום שקיימת מחלקה שלמה בחניות מזון לבעלי חיים, שנקראת אוכל רפואי לכלבים כאשר אוכל זה ייעודי לפתרון מחלות, אלרגיות וחסרים מסוימים.

לדוגמא קיים מזון רפואי ייעודי לכלבים שסובלים מהשמנת יתר, באוכל זה יהיה פחות שומן באופן משמעותי ויותר חלבון. דוגמא נוספת, כלב שסובל מבעיות בחניכיים, קיים מזון ייעודי אשר מתאים לבעיה זאת. חשוב לזכור, שאם וכאשר הכלב סובל מבעיה כלשהי, קודם כל מתייעצים לפני כן עם איש מקצוע כדי שינחה כיצד עלינו לתת את המזון המותאם, למשך כמה זמן ולבדוק האם קיימות תופעות לוואי שעלינו לדעת.

 

לסיכום – זה הקטן גדול יהיה

תזונה נכונה ומינונים נכונים, חייבים להיות מותאמים לכלב שלנו. רק אנחנו אחראיים על הכלב שלנו ולכן נרצה תמיד לשמור על בריאותו התקינה והנכונה וזה כולל כמובן רכישה של שקיות מזון איכותיות וטובות אשר מכילות את כל אבות המזון שעל הכלב שלנו לאכול כדי שיתפתח ויהיה לכלב הבוגר שהוא צריך להיות.

נקודה חשובה שצריך לדעת – אם הכלב לא מוצא לנכון לאכול סוג מסוים של אוכל ואתם רואים שיש התנגדות מצדו, אל חשש תוכלו לבדוק אפשרויות נוספות שקיימות בכל חנות לבעלי חיים ולהחליף את שקית המזון באחרת.

כלבים קטנים אוכלים

אולי תאהבו גם את