חיפוש

מה שכלבים רוצים: 4 צעצועים מומלצים לכלבים

במסגרת גידול של כלב, כדאי לספק לו צעצועים שיאפשרו לו לגדול בצורה נעימה יותר. כיום קיים מבחר גדול של צעצועים לכלבים, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לבחור את המוצרים שהכלב שלכם ייהנה מהם. לפניכם סקירה על 4 מוצרים שבהחלט יהפכו את הכלב שלכם לשמח יותר.

צעצועים לכלבים

במסגרת קנייה של מוצרים לכלבים לצעצועים יש מקום מרכזי. מלבד העובדה שאנחנו צריכים לספק בידור לכלב שלנו לזמנים שבהם אנחנו לא נמצאים לידו, צעצועים לכלבים נועדו גם כדי לאפשר לכלב להתפתח בצורה טובה יותר. לפניכם סקירה על 4 מוצרים שבהחלט עונים על הדרישה הזו.

מה שכלבים רוצים: 4 צעצועים מומלצים לכלבים

  • כדורים לכלב

כלבים נהנים מאוד ממשחקי כדור, וכיום ניתן לקנות עבורם כדורים בשלל צבעים וריחות. הריחות נועדו לגרום לכלבים לאהוב את המשחק בכדור, וישנם כדורים שאפילו משחררים טעם מסוים כאשר הכלב נושך אותם. הכדורים מגיעים בגדלים שונים, וכדאי כמובן להתאים אותם לשלבים בהתפתחות של הכלב.

 

  • מוצרי נשיכה

מוצרי נשיכה הם דבר שקריטי עבור ההתפתחות התקינה של הכלב. הלסת של הכלב זקוקה לחיזוק, ואת זה הוא עושה באמצעות אותם מוצרים. בנוסף, כלב שלא מקבל מוצרי נשיכה עלול בשעת זעם לנשוך בני אדם, דבר שכמובן אינו רצוי. בין מוצרי הנשיכה ניתן למנות עצמות מן החי או עצמות מלאכותיות.

כיום, מוצרי הנשיכה אינם רק עצמות אלא מגיעים גם בצורה חבלים או צעצועי נשיכה מסיליקון. לא באמת חשוב מה תקנו לכלב שלכם, העיקר שיהיו לו פריטים שאותם הוא יוכל לנשוך בלי לגרום נזק לאף אחד.

 

  • צעצועי מים

אם יש לכם בריכה או מקור מים שאליו הכלב יכול להיכנס בצורה בטוחה, כדאי שיהיו לו שם מספר צעצועים שיהפכו את השהות שלו במים לטובה יותר. ניתן לקנות כדורים צפים או משטחים מיוחדים שמיועדים עבור כלבים, וכמובן יכולים להיות גם במים לאורך זמן. ככל שהכלב שלכם ישהה יותר במים הוא גם ילמד לאהוב את אותם צעצועים.

 

  • משטחי אימון

משטחי אימון יכולים לשמש לא רק בתור צעצוע אלא גם בתור דרך נהדרת לאלף את הכלב שלכם ולהפוך אותו להיות חכם יותר. המשטחים מכוסים ביריעות קטנות כאשר מתחת היריעות ניתן להניח פריטי אוכל שונים או פינוקים עבור הכלב. בעזרת החושים שלו הכלב צריך למצוא את האוכל או את מה שהחבאתם לו מתחת לאותן יריעות.

 

לסיכום

בגידול של כלב, מלבד פריטי החובה חשוב גם לספק לו צעצועים לשעות הפנאי ובאופן כללי כדי להפוך את החיים לו להיות טובים יותר. צעצועי נשיכה הם הצעצועים הפופולריים ביותר עבור כלבים, כיון שהם מאפשרים להם לחזק את הלסת שלהם, דבר שחיוני להתפתחות תקינה אצל כלבים. בנוסף, ניתן לקנות עבור הכלבים צעצועי מים או כדורים שונים כדי שהם יוכלו לשחק בהם.

צעצועים מומלצים לכלבים

אולי תאהבו גם את

כלבים קטנים אוכלים
מה אוכלים כלבים קטנים?

התאמת מזון לגורי כלבים חייבת לעבור אבחון רגע לפני הרכישה משום שקיימים סוגי כלבים רבים וחייבים להתאים לכל סוג את המזון הטוב ביותר עבורו. כך

קראו עוד »