חיפוש

מתנפחים להשכרה לאירועים לגילאי 2 עד 99

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שרוצים להזמין מתנפחים להשכרה למבוגרים אך הם נמנעים מכך בגלל שהם סבורים שמתנפחים מתאימים רק לילדים. הטעות הזו מציקה לנו בכל פעם מחדש. שכן, מדובר בסברה שגויה שמונעת מאנשים בגילאים שונים ליהנות מיום כיף על מתנפחים. במדריך הנוכחי ננפץ לכם את כל הסברות והסטיגמות השגויות בנוגע למתנפחים ונציג בפניכם את המתנפחים להשכרה שמתאימים לאירועים עבור גילאי 2 ועד 99.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד כמה גורמים שמזמינים באופן קבוע מתנפחים להשכרה לאירועים שהם מקיימים. אם להיות כנים, מדובר בחברים שלנו שעורכים מסיבות באופן קבוע בחצר הבית שלהם. החבר'ה מהאזור אוהבים את המסיבות שלהם בגלל העובדות הבאות:

  1. תמיד יש בהן אלכוהול טוב
  2. תמיד יש מכונות ברד ופופקורן שמוסיפות לאווירה
  3. תמיד יש מתנפחים שמעלים את המורל

ישבנו עם הגורמים הללו וביקשנו מהם לספר לנו למה הם בוחרים דווקא במתנפחים לאירוע שלהם ומה טווח הגילאים המתאים לדעתם לשימוש במתנפחים הללו.

 

אז מה טווח הגילאים המקובל?

יכול להיות שאתם סבורים שטווח הגילאים המקובל הוא בין שנתיים לעשר. שכן, אלו הגילאים של הילדים שאנחנו רואים בדרך כלל על מתנפחים שמזמינים לאירועים לא פעם מחברה של השכרת מתנפחים. אבל הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם עורכים מסיבות קונספט מיוחדות. כאלו שמגיעים אליהן אורחים בכל הגילאים, החל מ – 19 ועד 99. לדבריהם, כולם עולים על המתנפחים ללא חשש.

 

כל מבוגר הוא קצת ילד

אם תסלחו לנו, אנחנו נתמקד יותר בטווח הגילאים של המבוגרים. שכן, זה ידוע שילדים החל מגיל שנתיים (ולפעמים אפילו פחות) נהנים מאוד מקפיצה על מתנפחים. אבל לא כולם מדברים על הפיל שבחדר, ולא, אנחנו לא מתכוונים למתנפח בצורה של פיל. שכן, אנו עדים לכך שמבוגרים לעיתים עוצרים את עצמם מלעלות על מתנפח מחשש שיחשבו עליהם שהם מוזרים. המדריך הנוכחי נכתב כדי לשנות את המצב הזה ולגרום לכל אחד להבין שבכל מבוגר יש קצת ילד. אנחנו חיים פעם אחת, אז תפנקו את עצמכם במתנפחים לאירוע הבא שלכם ותגלו שאתם נהנים מכל רגע.

 

לאילו אירועים מתאים להזמין מתנפחים להשכרה?

ריכזנו עבורכם רשימת אירועים שמתאים להזמין בהם מתנפחים להשכרה ומגיעים אליהם ילדים, מבוגרים ולעיתים גם וגם:

  • מסיבת יום הולדת
  • מסיבת רווקים
  • חתונה
  • בר מצווה ובת מצווה
  • ברית ועוד

כך שאפשר לומר בעצם שכל אירוע משמח יכול להיות תירוץ טוב להזמנה של מתנפחים, וזה לא משנה מה גיל האורחים, פשוט כי כולם ייהנו מהם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר בכל העובדות החשובות על מתנפחים להשכרה. כעת, כשיש לכם את המידע אנחנו מאחלים לכם השכרה נכונה.

מתנפחים להשכרה

אולי תאהבו גם את

איזה קוסם מומלץ לילדים?

עושים יום הולדת לבנכם או בתכם? מחפשים הפעלה מהנה לילדים? קוסם יהיה ההפעלה המושלמת ליום ההולדת של הילדים שלכם, שהם לא ישכחו לעולם (למרות גילם

קראו עוד »
גבר עם זכוכית מגדלת
איך מארגנים קוסם לאירועים?

אחת האטרקציות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות בשוק המופעים באירועים, הינו מופע קוסמים. במופע קוסמים אתם מבטיחים לאורחים שלכם חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה, שתבטיח שהאירוע

קראו עוד »