חיפוש

סוגי עבודות ניסור וקידוח בטון

בטון הינו אחד מהחומרים הנפוצים ביותר בבנייה המודרנית. אין זה מפתיע מכיוון שמדובר בחומר מאוד חזק ועמיד מצד אחד ולא כל כך יקר ומסובך להכנה מצד שני. עוצמתו של הבטון גם הופכת את ההתעסקות איתו למשימה מורכבת.

 

אתם לא לבד

מטלות ניסור או קידוח בבטון דורשות מיומנות, נסיון והכשרה. למעשה, רוב עבודות הבטון מצריכות התערבות מקצועית מכיוון שכרוך בהן שימוש בציוד יקר ערך שאינו נפוץ בכל בית. למידע נוסף אודות עולם הבטון וקבלת סיוע בעבודות בטון, היכנסו לאתר של חברת "המנסרים החזקים" בכתובת https://www.a-designer.co.il.

 

סוגי עבודות ניסור בטון

המקרים בהם יהיה צורך לנסר בטון רבים ומגוונים. כפי שניתן היה לצפות,  הבטון הוא חומר חזק ועקשן שדורש ציוד כבד ועוצמתי בהתאם, ולשם כך גויס למשימה החומר החזק ביותר בטבע – היהלום. מסורים מצופים באבקת יהלום הינם הכלי המרכזי כיום בעולם ניסור הבטון ויהיו רלוונטיים כמעט לכל מקרה. כעת, נפרט את סוגי עבודות ניסור הבטון השונים:

  1. ניסור גג בטון – נרצה לנסר גג מבטון למטרות פתיחת מעבר לעליית גג או בוידעם למשל. יש לנקוט בזהירות יתרה במקרה זה כדי להמנע קריסת החלק המנוסר.
  2. ניסור עמוד בטון –במקרה זה ציוד העבודה לא חייב לכלול את מסור היהלום החזק, בהתאם לעובי וסוג הבטון כמובן, וניתן להשתמש גם במסור רטוב או להבים חדים אחרים.
  3. ניסור קורת בטון – חשוב לוודא שהקורה המנוסרת אינה קריטית ביסודות המבנה. במקרה הצורך יש להציג אישור מקונסטרוקטור.
  4. ניסור דלת בטון – עבודה הדורשת דגש מיוחד על דיוק. מומלץ לפיכך להיעזר באנשי מקצוע ובמסור יהלום.
  5. ניסור רצפת בטון – נעדיף ניסור ולא קידוח של רצפת הבטון כדי להיות מסוגלים לבחור באיזה צורה לעשות את החור. למשל בפתיחת מעבר לדלת.
  6. ניסור קיר בטון – בהרבה מקרים שבירת קיר בטון עלולה להוביל לפגיעות בבנייה הסמוכה עקב עוצמת הבטון. לפיכך, נעדיף לנסר קירות בטון כדי לדאוג שהעבודה תהיה נקודתית ומבוקרת.

 

סוגי עבודות קידוח בטון

עבודות קידוח הבטון נפוצות מאוד בעיקר לשם עבודות תשתיות ועבודות שיכולות להיות "גסות" יותר מניסור הבטון. גם בקידוח בטון יש לעשות שימוש בכלים כבדים ועוצמתיים, שבחלקם גם כן ישלבו שבבי יהלום המסוגל לחדור לבטון. אלו הם סוגי קידוח הבטון הנפוצים:

  1. קידוח קיר בטון – על מנת ליצור מעברים עגולים או שקעים בקיר למטרות שונות.
  2. קידוח משטח בטון – עבודת קידוח הבטון הנפוצה ביותר. לרוב נשתמש במכונת קידוח יהלום המבטיחה עבודה מדויקת ונקייה יותר. חשוב לבדוק את חשיבות האזור המנוסר ולתכנן מראש את קידוח המשטח.
  3. קידוח בטון הפוך – מדובר במצב בו יש לקדוח כנגד כיוון כוח הכבידה, כמו במקרים של קידוח תקרה למשל. במקרים אלו ייעשה שימוש במכונות קידוח עוצמתיות המקובעות לבטון.

 

בטון

אולי תאהבו גם את

עין
מופע טלפתיה במרכז

לארגן כנס או יום גיבוש לעובדים זה מסוג אותם הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתכנן אותם בקפידה, כי לא בכל שנה ניתן יהיה ליצור בדיוק את

קראו עוד »
שרביט
אמן חושים בהרצליה

זו הפעם הראשונה שבה אתם מתכננים אירוע באמת חשוב וגדול בהרצליה? החלטתם שהפעם אתם רוצים להמם את העובדים שלכם עם יום גיבוש שמעולם לא היה

קראו עוד »
שרברב
אינסטלטור מומלץ בדרום

הצורך בשירותי אינסטלציה כגון פתיחת סתימות, טיפול בנזילות ועוד, יכול להתעורר בכל מקום בארץ, בין אם בצפון, בדרום או במרכז. על כן, בכדי לייעל את

קראו עוד »