חיפוש

3 סיבות עיקריות לרכוש מזגן אלקטרה

כל טכנאי מזגנים יודע שמזגן אלקטרה נמצא בדירוג הגבוה ביותר מבין חברות המזגנים השונות הקיימות בארץ.

מסקר שנערך לאחרונה ובחן מהו מותג המזגנים שנעשה בו השימוש הנפוץ ביותר בבתי אב ברחבי הארץ, נמצא כי ברוב בתי האב בישראל מותקנים דגמים

שונים של מזגני אלקטרה.
הסקר בחן את שביעות הרצון של הלקוחות מהמזגן. הממצאים מראים חד משמעית שהלקוחות מרוצים מאוד מהמזגן. נמצא כי הם אינם מעוניינים להחליפו בשנים הקרובות.

 

אם אין לכם מזגן של אלקטרה ואתם רוצים לשמוע למה כדאי לכם לרכוש אותו, אתם מוזמנים לקרוא את 3 הסיבות העיקריות שיגרמו לכם לרכוש מזגן של אלקטרה:

  1. מזגני אלקטרה מדורגים כאמינים

מזגן אלקטרה נמצא כאמין ביותר לעומת שאר מותגי המזגנים הקיימים כיום בשוק. טכנאי מזגנים רבים מציינים כי הם מתקנים מזגנים של אלקטרה לעיתים רחוקות בלבד.
לדבריהם, מזגני אלקטרה הם אמינים ביותר ומחזיקים מעמד לשנים ארוכות. הם ציינו כי ברוב המקרים בהם ישנן קריאות של לקוחות בנוגע לתיקון של מזגן אלקטרה, מדובר במזגנים ישנים מאוד.
מתוך כך ניתן להבין שמזגני אלקטרה מחזיקים מעמד לטווח רחוק והתיקונים שלהם מתרחשים רק לאחר כמה שנים אך לא מדובר בתיקונים שמתבצעים בתדירות גבוהה.

 

  1. המנועים של מזגני אלקטרה חזקים ואיכותיים

אם תשאלו צרכן שיש לו בבית מזגן אלקטרה מה דעתו על המזגן שלו, סביר להניח שתשמעו חוות דעת חיובית אודות המנוע. המנועים שמורכבים במזגני אלקטרה הם חזקים מאוד ואפילו שקטים מאוד. השילוב בין השניים הוא חריג ומיוחד כאחד. בדרך כלל כשיש מזגן עם מנוע חזק, ניתן לשמוע אותו בבירור בזמן שהמזגן פועל.
אך כשמדובר במזגן אלקטרה, במבט ראשוני, עבור מי שלא מכיר את המותג, ניתן לטעות ולחשוב כי מדובר במזגן בעל מנוע פשוט.

 

  1. מזגני אלקטרה חסכוניים בחשמל

אנחנו גרים במדינה חמה, זה ידוע. יש בתי אב רבים בישראל שמדליקים את המזגן במשך 24 שעות לאורך כל תקופת הקיץ (אחרת אי אפשר להסתובב ברחבי הבית).
אם גם אתם עושים שימוש תדיר במזגן במהלך הקיץ, חשוב שתבדקו שאתם רוכשים מזגן חסכוני בחשמל.
אנחנו כאן בשביל לחסוך לכם זמן, כך שנשמח להגיד לכם שמזגני אלקטרה חסכוניים בחשמל. אתם יכולים לפנות אל חנות החשמל הקרובה לביתכם ולברר האם יש להם מזגנים של אלקטרה. נציג המכירות יוכל לתת לכם פרטים אודות הדגמים שמתאימים לצרכים שלכם.
חשוב שתדעו שכדאי לברר תחילה עם נציג המכירות לגבי מבצעים. לעיתים קרובות, בחנויות החשמל השונות יש מגוון של מזגנים במבצע.
כך מתאפשר לכם תחילה לחסוך בהוצאה בעת קניית המזגן של אלקטרה ובהמשך, מתאפשר לכם לחסוך בהוצאות החשמל. אם תשאלו אותנו, נראה כי מדובר בעסקה משתלמת בסופו של דבר.

 

מיזוג אוויר

אולי תאהבו גם את