חיפוש

סלון מעוצב בזמן הובלת דירה – כיצד נזהרים?

מעבר לדירה או לבית חדש הוא ללא ספק עניין משמח למדי הכולל היכרות עם שכונה חדשה, שכנים חדשים ובמקרים רבים גם רהיטים וכלי בית חדשים.

יחד עם זאת, לפעמים יש דברים טובים שמוטב לא להשאיר מאחור.

אם רכשתם לאחרונה סלון מעוצב ואיכותי ואתם מעוניינים להוביל אותו לביתכם החדש, המדריך הבא יסייע לכם לצלוח את המעבר למשכן החדש שלכם בהצלחה המרבית.

 

הובלת מערכות ישיבה

בין אם יש לכם ספה גדולה עם שזלונג, ספה קומפקטית יותר עם הדום או מספר כורסאות קטנות, הובלת מערכות ישיבה אינה משהו שניתן לעשות בצורה עצמאית באמצעות רכב פרטי. מסיבה זאת חשוב לאתר מוביל מקצועי מבעוד מועד אשר מחזיק במיומנות ובציוד הנדרש לשינוע מערכות הישיבה השונות אל יעדם החדש.

ציוד זה לרוב יכלול משאית או רכב מסחרי אחר ולעיתים נדירות, כאשר מדובר במערכת ישיבה גדולה במיוחד אשר לא ניתנת לפירוק יהיה צורך להשתמש במנוף ולהוציא את הספה האימתנית דרך החלון או המרפסת. מוביל אחראי ומנוסה ידע בדיוק מתי ניתן להסתפק בפתרונות ההובלה הפשוטים יותר ומתי יש להשתמש בציוד מקצועי נוסף.

 

הובלת מזנונים

בדומה למערכות ישיבה כדוגמת ספות וכורסאות, גם מזנונים אינם רהיטים קטנים ועל כן לא ניתן להוביל אותם  עצמאית ברכב פרטי אלא להיעזר בשירותיהם של מובילים מקצועיים. חשוב מאוד למצוא מוביל מקצועי ומהימן אשר קיבלתם המלצות עליו. על כן כדאי לשאול חברים, בני משפחה וקולגות לעבודה האם יש להם מוביל שהם יכולים להמליץ לכם עליו.

גם לאחר שמצאתם מוביל מומלץ ותיאמתם איתו הובלה, חשוב להיות נוכחים בזמן ההובלה עצמה על מנת לוודא כי המובילים לא מעגלים פינות ואורזים ומובילים את המזנון שלכם בצורה שתבטיח שלא ינזק. כך למשל את המגירות והדלתות של המזנון יש להוציא לפרק ולארוז בנפרד.

כמו כן, אם במזנון שלכם יש חלקים עדינים ושבירים כגון דלתות זכוכית, חשוב לדאוג כי הם יעטפו היטב. כמו כן, לעיתים מומלץ לקחת חלקים עדינים שכאלו איתכם ברכב הפרטי שלכם ולהוביל אותם עצמאית לבית החדש שלכם.

 

הובלת שולחנות קפה

שולחנות קפה מגיעים בכל מיני צורות וגדלים ולעיתים קרובות ניתן להוביל אותם בקלות בסוגים רבים של רכבים פרטיים. אם שולחן הקפה שלכם עדים במיוחד ויש לכם מספיק מקום להובילו באופן עצמאי ברכב הפרטי שלכם שקלו לעשות זאת ובכך תוכלו לחסוך מעצמכם דאגה אחת נוספת.

למרות שבעת מעבר דירה יש הרבה מאוד דברים לחשוב עליהם ולטפל בהם, לא כדאי להזניח את עניין הובלת הרהיטים שלכם, במיוחד אם מדובר ברהיטים מעוצבים שהקדשתם זמן ומחשבה לבחירתם. אם בכל זאת אחד הרהיטים לא שרד את מעבר הדירה בצורה טובה או שמא גיליתם שאחד מהפריטים בסלון שלכם פחות מצאים למשכן החדש שלכם הכנסו לחנות הבית של עידה ב: https://www.ida-home.co.il/סלון-מעוצב, שם תוכלו למצוא רהיטים מעוצבים באיכות גבוהה במיוחד שישרדו כל מעבר דירה עתידי.

 

מעבר ארגזים

אולי תאהבו גם את

עין
מופע טלפתיה במרכז

לארגן כנס או יום גיבוש לעובדים זה מסוג אותם הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתכנן אותם בקפידה, כי לא בכל שנה ניתן יהיה ליצור בדיוק את

קראו עוד »
שרביט
אמן חושים בהרצליה

זו הפעם הראשונה שבה אתם מתכננים אירוע באמת חשוב וגדול בהרצליה? החלטתם שהפעם אתם רוצים להמם את העובדים שלכם עם יום גיבוש שמעולם לא היה

קראו עוד »
שרברב
אינסטלטור מומלץ בדרום

הצורך בשירותי אינסטלציה כגון פתיחת סתימות, טיפול בנזילות ועוד, יכול להתעורר בכל מקום בארץ, בין אם בצפון, בדרום או במרכז. על כן, בכדי לייעל את

קראו עוד »