חיפוש

כמה משלמים על פיצוי של תביעת סיעוד והאם אפשר לדבר עם עו"ד על אחוזים?

ככלל, ביטוח סיעוד מהווה מעין חוזה התקשרות בין האדם המבוטח ובין חברת הביטוח המבטחת אותו.

בגין קבלת פוליסת הסיעוד, משלם המבוטח פרמייה מסוימת בכל חודש, בכדי שיהיה זכאי הוא לקבלת פיצויים כספיים (או שיפויים) במידה ויזדקק הוא לקבלת

טיפול סיעודי וכיו"ב.

מטרתו של הביטוח הסיעודי, להקנות תמיכה כלכלית עבור אנשים שהפכו לסיעודיים ואינם מסוגלים לבצע פעולות יומיומיות בכוחות עצמם ולפיכך, זקוקים הם לסיוע כדי לבצע אותן.

מצב סיעודי יכול להתרחש בגילאים מבוגרים או אפילו צעירים, אם כי, לרוב הוא מתרחש בגילאי זקנה. מסיבה זו, כאשר אנשים מבוגרים (בגיל זקנה) מבקשים לרכוש ביטוח סיעודי, עלות הפרמייה שהם ישלמו תהיה גבוהה יותר מאשר העלו עבור אדם צעיר, מאחר וסיכוייהם להגיע למצב סיעודי – גבוהים יותר.

 

ייצוג של עו"ד בתביעת סיעוד

בכדי שזכויותיו של מבוטח יישמרו והוא יוכל לקבל את הפיצויים (או השיפויים) המגיעים לו בשל פוליסת ביטוח סיעוד, ההמלצה היא להיעזר בייצוג של עו"ד מומחה בתחום, שיוכל לייצג את המבוטח באופן מקצועי ולהשיג עבורו את הפיצויים המגיעים לו, באמצעות תביעת סיעוד.

במידה ותהיו מעוניינים בייצוג של עורך דין מומחה, שייצג אתכם בתביעת סיעוד מול חברת הביטוח, תוכלו לפנות למשרד עורכי דין – פייפר כהן, אשר מטפל בתביעות סיעוד ומציע את שירותיו גם בתחומים נוספים.

 

סירוב של חברות הביטוח

ייתכנו מצבים בהם תביעות סיעוד מוגשות לחברות הביטוח, למטרת קבלת פיצויים, אך נדחות על ידן. הסיבות לדחיות מצד חברות הביטוח טמונות במדיניות מכוונת המונהגת ע"י אותן חברות, שבאמצעותה הן מנסות לייאש את המבוטח ולחסוך כספים ככל הניתן.

מסיבה זו, חשיבות של ייצוג משפטי, ע"י עורך דין בתחום, הינה גבוהה מאוד, שכן באמצעות ייצוג הולם של עורך דין, סיכוייו של המבוטח לקבל פיצויים מחברת הביטוח, בגין מצב סיעודי, עשויים לגדול משמעותית.

 

עלויות

ככלל, הגשת תביעת סיעוד לחברת הביטוח עשויה לכלול כמה הוצאות וביניהן:

חוות דעת רפואית מטעם גריאטר

מומחה מטעם חברת הביטוח אמור לבדוק את המבוטח, בכדי לאמת את מגבלותיו ובהתאם לכך, את הצורך בסיוע למטרת תפקוד יומיומי שלו. כדי לסתור את המומחה המגיע מחברת הביטוח, ניתן להיעזר במומחה לגריאטריה, שייתן למבוטח חוות דעת רפואית. עלות חוות דעת רפואית כזו עשויה לנוע בטווח מחירים שבין 5,000 – 3,000 ₪.

 

אגרה לבית משפט

האגרה שנדרש התובע לשלם לבית המשפט הינה 2.5% מסה"כ התגמולים הקיימים בפוליסת הסיעוד שלו.

 

שכר טרחה לעורך הדין המייצג

לרוב, שכר טרחה המשולם לעורך דין, במסגרת תביעת סיעוד, מבוסס על הצלחה בלבד. כלומר, רק אם יזכה התובע – בקבלת הפיצויים, ישלם הוא את שכר הטרחה לעורך הדין המייצג. שכר טרחה נע בטווח שבין 15 ל 20 אחוזים (לפני מע"מ) מסך הגמלאות המתקבלות.

 

פטיש

אולי תאהבו גם את

מהם נזקי רשלנות רפואית?
מהם נזקי רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא בעיה חמורה בעלת השלכות קשות על החולים ובני משפחותיהם. כאשר צוות רפואי חורג מסטנדרטים מקובלים של טיפול ועושה טעות גורלית, הדבר עלול

קראו עוד »