חיפוש

כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת ציוד מעבדה לבית הספר

הזמנת ציוד מעבדה לבית הספר היא פעולה אשר יש לבצע בטרם החלה שנת הלימודים או בזמן הלימודים, זאת לתדירות השימוש. מה צריך לדעת לפני? כל הפרטים.

 

הזמנת ציוד מעבדה לבית הספר

ציוד מעבדה לבית הספר עבר גלולים רבים בשנים האחרונות, זאת בעקבות פיתוחים רבים אשר התרחשו בתחום ואשר גרמו לכך שכיום ניתן למצוא בלא מעט בתי ספר ציוד מעבדה אשר נחשב לטוב ואיכותי בדיוק כמו שניתן למצוא במעבדות במוסדות להשכלה גבוהה מהטובים בישראל. חברת סאקלאב הינה יבואנית ציוד מעבדתי כימיקלים ורובוטיקה מהגדולות והמובילות בארץ ובתחום, והיא מייבאת ומשווקת מגוון רחב של ציוד ומכשור למעבדות לבתי ספר יסודיים, חט"ב, מכללות, אוניברסיטאות גני ילדים ומעבדות מחקר. לאור פניות חוזרות ונשנות של בתי ספר שונים בנוגע לציוד מעבדה אותו יש להזמין, החליטו המומחים של החברה לאפשר לכם לדעת בדיוק את כל המידע לגבי כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת ציוד מעבדה לבתי ספר, כך שתהיו בטוחים כי הציוד שרכשתם הוא בדיוק מה שהייתם זקוקים לו:

ציוד מעבדה חוקים

  • רכישת ציוד ללבורנטים – על מנת לוודא כי חדר הציוד ללבורנטים בבית הספר מלא לחלוטין יש להזמין כיור, ארונות לאחסון כימיקלים, ארונות לאחסון כלון, ארון לציוד בטיחות, מאזניים אנליטיים, פלטה חשמלית, מדיח כלים מעבדתי עם חיבור למים מזוקקים וכן מנדף. כל האמור כאן איננו המלצה אלא הוראות של משרד החינוך ועל כן יש לבדוק באופן מלא את הרשימות לגבי הציוד הנדרש, כמו גם להתייעץ עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום.
  • חדר מעבדת ביולוגיה – בהקשר לחדר ביולוגיה חשוב מאוד לשים דגש על ציוד נדרש לחימום, עבודה בשדה וכן ציוד בסיסי אשר כולל בין השאר אמבט מים, אינקובטור טווח טמפרטורת, מד אור, כוסות כימיות, אטבים ועוד. מדובר במעט מאוד מהציוד אשר נדרש וקיימת חובה לבקש ממשרד החינוך את הרשימה המלאה כך שתוכלו להיות בטוחים שחדר המעבדה מלא כפי שצריך.
  • בדיקת ציוד קיים – חשוב בטרם אתם מבצעים רכישה של ציוד מעבדה לבית הספר לבצע ספירת מלאי ולבדוק מה חסר וכן כיצד מתפקד הציוד הקיים. שימוש חוזר במוצרים יכול בהחלט להוות אופציה לחיסכון, אבל חשוב לוודא כי לא מדובר בחומרים אשר עלולים להזיק לבריאות או שמה הזמן שחלף פגם באיכותם.
  • צרכנות נבונה – בדקו מול חברות אשר מתמחות בתחום לגבי מחירים, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמוצרים אותם רכשתם הם במחיר האטרקטיבי ביותר. בחברת סאקלאב ניתן לקבל הצעות מחיר נוחות ומותאמות בהתאם לצרכים של המעבדה בבית הספר שלכם.

מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת ציוד לבית הספר? פנו למומחים של חברת סאקלאב כך שתוכלו לקבל מידע מקיף ומקצועי בטרם ביצוע הרכישה.

אולי תאהבו גם את

משאבת דלק בתוך רכב
איך עובד דלקן אוניברסלי

דלקן אוניברסלי מהווה את אחד מהפתרונות הכי יעילים לתדלוק וחיסכון בדלק. אתם לא צריכים את המתדלק, אתם רק צריכים להתקין את הדלקן ולהנות ממשאבה פרטית

קראו עוד »