חיפוש

בעיות באינטימיות – איך ניתן לדבר על הדברים

אינטימיות בין בני זוג עלולה להפגע מסיבות רבות בלי קשר או תלות בגיל. קשה מאד לדבר על כך מסיבות רבות של בושה, אשמה ומצוקה רגשית, אך בלי לשתף ובלי לחפש פתרון בריא ונכון לא ניתן באמת להתגבר על המשבר. במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים מקצועיים רבים כדי לדבר על הכל, גם דברים מביכים וקשים כמו אינטימיות ולמצוא פתרונות מועילים שישפרו את מערכת היחסים ויביאו להעמקת הקשר הזוגי. 

 

בעיות באינטימיות

אחד הדברים שהכי מביך לדבר עליו הוא חוסר אינטימיות בזוגיות. יש לכך גורמים אפשריים רבים, החל מבעיות בריאותיות תורשתיות, חרדה, חוסר משיכה לבן הזוג, לחץ וסטרס בחיים וגם מריבות ומשקעים בין בני זוג.

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל את הכלים להתעלות מעל הבושה, הפחד והמבוכה ולדבר באופן גלוי גם על אינטימיות כדי להביא לפתרונות אמיתיים ונכונים לשיפור הזוגיות, כיוון שאינטימיות טובה היא הדלק שמבעיר את האהבה ושומרת עליה חמה ולוהטת.

בעיות באינטימיות

איך ניתן לדבר על הדברים הכי מביכים?

היכולת לנהל שיחה כנה ואמיתית על חוסר יכולת להגיע לאינטימיות יכולה לאפשר לשני בני הזוג להבין טוב יותר האחד את הצרכים של השני ולחוש אמפטיה והבנה האחד למצבו של השני. רק באמצעות היכולת לשתף ולדבר על הדברים ניתן יהיה לפתור אותם באמת. להלן מספר גורמים לבעיות באינטימיות בין בני זוג:

  • בעיות בריאותיות – בעיות בריאותיות יכולות לגרום לירידה בחשק המיני, לכאב או לקושי לנהל מערכת יחסים אינטימית. זו יכולה להיות מחלת הסכרת, עודף משקל, מחלות לב שונות, נטילת תרופות מסוימות ועוד.
  • העדפה מינית נסתרת – לצערנו גם בעולם שבו יש פתיחות והכלה לכל גווני הקשת ישנם גברים ונשים שעדיין מסתירים את המיניות האמיתית שלהם ואינם מסוגלים להודות כי הם אינם נמשכים לבני המין השני תוך נסיון להעמיד פנים שהם 'בסדר'.
  • חוסר משיכה לבן הזוג – בני זוג רבים נישאים כדי לרצות את משפחותיהם או מתוך הנחה שזה מה שיש ולא יהיה יותר טוב מזה. זה מתבטא בעיקר בחוסר יכולת להגיע לאינטימיות בשל חוסר משיכה לבן הזוג ואפילו דחייה ממנו.
  • לחץ וסטרס – חיים עמוסים בלחץ, סטרט, מעט מדי שעות שינה, מזון לא בריא, עומסי עבודה כבדים או טרדות של פרנסה, מתח ומשקעים בין בני הזוג וכדומה הינם הורסי ליבידו מוכרים וידועים.

איך ניתן לדבר על הדברים הכי מביכים

מרכז מבינים זוגיות – לדבר על הכל ביחסים בפתיחות

לא משנה מה גרם לכך שיש לכם קושי לנהל מערכת יחסים אינטימית עם בן הזוג, על הכל ניתן לדבר. באמצעות שיחה כנה המבטאת אמפטיה, הבנה וכבוד הדדי בין בני הזוג ניתן להציע פתרונות אמיתיים אשר באמת יכולים לחזק את האינטימיות בין בני הזוג ולחזק את המערכת הזוגית עם ליבוי התשוקה והתעוררות הליבידו מתרדמתו.

בעיות באינטימיות - איך ניתן לדבר על הדברים

אולי תאהבו גם את