חיפוש

מטפל זוגי מומחה לתקשורת בין בני זוג

תקשורת טובה בין בני זוג היא הבסיס לכל מערכת יחסים. באמצעות יצירת קשר עם מטפל זוגי מומחה ניתן לשפר את התקשורת ובהתאם לכך ליצור מערכת יחסים טובה, חמה ואוהבת.

הולכים לישון אחרי ריב ואתם לא מדברים? הגיע הזמן לפתור את בעיות התקשורת שלכם

זוגות רבים נתקלים במהמורות רבות לאורך הדרך, גם כאשר מדובר בשלבים ראשוניים של מערכת היחסים ולעיתים גם לאחר שנים רבות של קשר זוגי. למעשה, מטפלים זוגיים יכולים לסייע באופן ממשי לא רק לפתיחת ערוץ תקשורת יציב אלא גם להעניק טיפים ועצות אשר במסגרתן ניתן יהיה לפעול בכדי לשמר את מערכת היחסים. בשנים האחרונות עלתה למודעות הציבורית הנושא של טיפול זוגי, כתוצאה משיחות עם זוגות אשר דיווחו כי בעקבות הטיפול הם הצליחו לתקשר טוב יותר האחד עם השנייה ואף לשפר את מערכת היחסים, במגוון נושאים. משום כך, יצירת קשר עם מטפל/ת זוגי מומחה לתקשורת מהווה הזדמנות אותה מומלץ לנצל, גם בעבור זוגות צעירים ובוודאי בעבור זוגות ותיקים.

מה תפקידו של מטפל/ת זוגי?

מטפל זוגי מומחה הוא איש מקצוע אשר תפקידו להוות גורם אובייקטיבי באמצעותו ניתן להעלות נושאים אשר מטרידים את בני הזוג, וכתוצאה מסדרת מפגשים (היקף המפגשים משתנה בהתאם לקצב ההתקדמות) לפתוח בנתיב תקשורת איכותי אשר מאפשר לבני הזוג לתקשר האחד עם השנייה בהכלה ועם הנחת האגו בצד.  חשוב לבדוק בעת יצירת קשר כי המטפל/ת מתמחה באופן ספציפי בנושא של תקשורת בין בני הזוג. תפקידו של המטפל/ת הזוגי הוא לגרום לכם לעבוד, בהתאם ליכולת ההתמדה והמסירות לתהליך. נכון שיש זוגות שהטיפול לא תרם והם נפרדו, אולם ניתן לומר כי באחוזים גבוהים ניתן לצאת מהטיפול עם מסקנות חשובות לעתיד, ולכן חשוב לבחור מטפל זוגי מומחה.

 

כיצד ניתן לבחור מטפל/ת מומחה תקשורת בין בני זוג?

לאור הביקוש האדיר לשירות ניתן לראות כיצד זוגות מחליטים לפנות באופן עצמאי למטפל זוגי, לצורך שימור מערכת היחסים והבנה כי ניתן ואף רצוי לשוחח על הנושאים אשר מטרידים ואותם צריך לפתור. מטפל/ת זוגי חייבים להיות בעלי הכשרה בתחום כמו גם עם ניסיון, ולכן מומלץ לבקש המלצות מחברים ובני משפחה אשר נעזרו בשירות של מטפל זוגי כמו גם לבחון המלצות ברשת. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי מדובר בחוויה סובייקטיבית ולכן פגישת ייעוץ ראשונית במהלכה תוכלו להתרשם מהכימיה עם המטפל/ת יכול לסייע באופן משמעותי בתהליך הבחירה, כחלק מהבנה כי המטפל/ת חייב להיות בעל יכולת הקשבה והכלה כמו גם לפשר בין בני הזוג, בעת הצורך. תפקידו של מטפל/ת זוגי הוא חיוני, כחלק מגורם שלישי אשר צריך לייצר דינאמיקה טובה אשר תוביל לשינוי ובכך תאפשר לכם כבני זוג להתנהל טוב יותר.

משבר בין בני זוג

אולי תאהבו גם את