חיפוש

5 מנות שחייבות להיות באירוע הבא שלכם

אנחנו מוקפים במנות מושלמות. מתוכניות ריאליטי האוכל שמבטיחה את 'המנה המושלמת' ועד לסרטוני אינסטגרם שמסבירים איך עושים אותה 'בחמש דקות'. בעקבות המדיה החדשה – הפער בין הרצוי למצוי הצטמצם, וגם לכם מגיע שבאירוע הקרוב יהיו 'המנות המושלמות'. במאמר הקרוב, ניתן חמש דוגמאות למנות שחייבות להיות באירוע שלכם – שיוציאו אתכם שבעים ומרוצים.

 

1 – דוכן פיצות ובצקים

אחד המאכלים האהובים ביותר, שמוסכם על כל שכבות הגיל באשר הן. הנכד יחד עם סבא וסבתא יוכלו ליהנות מפיצה טעימה ואיכותית. דוכני מזון המספקים מגוון בצקים כגון פיצות ופוקאצ'ות לצד תוספות טעימות שישדרגו את המנות ויגרמו לריח הטבון הממכר למשוך את כל האורחים אל דוכן הבצקים.

 

2 – דוכן המבורגר

אם האירוע שלכם הוא לגילאי בני נוער ומעלה, כגון בר מצוות, מסיבות רווקים/רווקות או חתונה – דוכן המבורגר יכול להתאים במדויק. בשר בקר איכותי, שנצלה על המקום בעזרת פלנצ'ה – המוגש על מצע של לחמנייה טרייה ולצידה תוספות רבות לבחירה – מירקות ועד רטבים טעימים להשלמת טעם ההמבורגר המושלם.

 

3 – דוכן פלאפל

אם אתם המשפחה הכי ישראלית, והאורחים שלכם חיים את האוכל הציוני ביותר שיש – דוכן פלאפל יתאים כמו כפפה ליד לאירוע הקרוב. בנוסף, הדוכן מתאים לאירועים באווירה צמחונית/טבעונית. זאת החוויה המושלמת. מהביס הקראנצ'י הראשון של כדור הפלאפל ועד הטחינה שנוזלת מהפיתה – אין אוכל ישראלי מפלאפל. בנוסף לפיתה הטרייה, עשרות תוספות מוצעות להפיכת המנה שלכם למושלמת. ולכל הדואגים, יש חריף. אנחנו לא מקפחים כאן אף אחד.

 

4 – דוכן שווארמה

אין דומה לריגוש הזה כשהלאפה נפרסת לפניך ונשאלת השאלה שעליה עשית חזרות עוד מהאוטו: "מה לשים לך בפנים?". וכמו רובוט אתה יודע כבר לדקלם מה ליבך חפץ לאכול היום. קצת מזה, ונגיעה מההוא ותסגור לי עם הירק הירוק הזה. וכשנולדה האופציה לדוכני שווארמה לאירועים, היא הפכה חיש קל לאחד האהובים והמבוקשים בשוק. נתחי בקר עסיסיים, כשלצידם התוספות הכי אהובות שיש. אז למה דוכן שווארמה? כי אין בשום דוכן מזון אחר צורך בחזרות עוד מהאוטו.

 

5 – דוכני מתוקים וקינוחים

הדוכן שעושה מתוק בפה ושמח בלב. מסופלה שוקולד ועוגות גבינה ועד לחטיפי גומי ו-וופל בלגי עם גלידה מעל. קצרה היריעה מלפרט על כל סוגי הקינוחים והמתוקים למיניהם, אך היתרון הגדול בדוכנים מסוג זה הוא ההתאמה כמעט לכל אירוע. מיום הולדת לגיל הרך ועד לחתונות – דוכני מתוקים מתאימים עצמם לכל אירוע אפשרי.

 

לסיכום

האירוע שלכם התגבש, ובעוד כמה דקות יתחילו להגיע אורחים. יש אווירה קלה של לחץ, כי אין לי מושג האם כולם יאהבו את דוכן המזון שהזמנתי. וכששאריות של טחינה ייראו על החולצות המכופתרות, או שאריות של שוקולד שנמרחו על הפנים של האחיין – תדעו שהצלחתם להרים את האירוע המושלם.

דוכני מזון

אולי תאהבו גם את