חיפוש

מתכננים בת מצווה? כך תוכלו להפוך אותה לבלתי נשכחת

בת מצווה היא חגיגת יום הולדת מיוחדת, כזו שיש בה סמל למעבר מתקופת הילדות לתקופת הנעורים. מסיבות בת מצווה הן אירועים שבהם משתלבים אורחים מבוגרים, בני משפחה וחברים וגם ילדים, בני הכיתה או השכבה של ילדת בת המצווש. החיפוש אחר הפקת אירוע שתתאים לכל הקהלים אינו פשוט, אבל לנו יש כמה הצעות שיהפכו את האירוע שלכם לזיכרון מתוק.

 

לא רק אוכל

אירועים כמו בת מצווה בנויים בדרך כלל בסגנון דומה: האורחים יושבים סביב שולחנות גדולים, בת המצווה נואמת, קרובים מברכים בהתרגשות ואז כולם פונים לאכול, לרקוד ושוב לאכול. אבל יש איך להפוך המסיבה למיוחדת במינה, כזו שגורמת הנאה אמיתית לאורחים בכל הגילאים. המסיבה הפעילה לא דומה לאירועים רגילים והיא בנויה על קונספט של משחקים לבת מצווה, שיפעילו בהתלהבות את הצעירים שבאורחים וישמחו את האורחים המבוגרים יותר, בפעילות מהנה ובתחושה נוסטלגית.

 

יתרונות מסיבה פעילה

גוף האדם נועד לזוז, זו הסיבה שאנחנו מרגישים שמצב הרוח שלנו משתפר אחרי פעילות גופנית. אבל בימינו, האפשרויות לפעילות בחיי השגרה הולכות ומתמעטות, אפילו לקניות לא צריך לצאת והכל עובד היום בלחיצת כפתור ובמשלוח עד הבית. זו הסיבה שבגללה כדאי לבחור במסיבה פעילה, כזו שבה מתיישבים סביב שולחן רק כדי להירגע מהכיף, לחטוף משהו לאכול או לשתות ולחזור ליהנות בעולם הקסום של מסיבת בת מצווה פעילה.

לצעירים ולצעירים בנפשם

משחקים לבת מצווה הם לא משחקי לוח או משחקי קופסה אחרים, כפי שאולי חושבים אחדים, המשחקים שאנחנו מדברים עליהם הם משחקי הפעלות בגודל מלא, שמותאמים למשחקים ברמות שונות. בין השאר תוכלו לבחור עבור המסיבה שלכם סימולטור רכיבה על אופנוע או נהיגה במכונית מרוץ, מכונות משחק אוטומטיות, שולחנות משחקים כמו פינג פונג, כדורגל והוקי אוויר. בנוסף, אפשר להציע לאורחים ליהנות מעמדות צילום מיוחדות כמו מראת סלפי או תא צילום שקוף. מי שירצה הנאה רגועה יותר יוכל למצוא את מקומו בעמדות המולטימדיה או בעמדה של מציאות מדומה ומי שירצה לרקוד, יוכל ליהנות גם ממתחם כיפי של ג'אסט דאנס.

 

יריד כפרי או אולם ארקייד

מסיבת בת מצווה פעילה יכולה להראות כמו אולם ארקייד מגניב: מלא באורות צבעוניים ובמוזיקה אלקטרונית מקפיצה. מסיבה פעילה יכולה גם להתרחש בשעות היום, במדשאה נעימה, שבה יוכלו האורחים שלכם להסתובב בין הפעילויות, לשחק, לצחוק וליהנות ואם הם מרגישים צורך לנוח ולמלא מצברים, כדאי לחשוב גם על פינות ישיבה נוחות וכמובן, גם על דוכני מזון בלתי נשכחים שיאפשרו לכל אחד לבחור האם הוא מעדיף פלאפל או המבורגר או אולי דווקא הדוכנים המתוקים של קרפ צרפתי או גלידה מושכים אותו.

 

לסיכום

מסיבת בת מצווה יכולה להיות אירוע רגיל אבל יכולה גם להיות אירוע מרהיב, בלתי נשכח וכזה שיגרום לכל אחד מהאורחים וגם לכלת בת המצווה, כמובן, לחייך חיוך רחב כשיזכרו בה.

אולי תאהבו גם את