חיפוש

איטום מרפסות בתל אביב-יפו

תחום איטום המבנים, כולל בתוכו מגוון רבדים וסוגים של איטומים שונים, ביניהם גם איטום מרפסות. איטום מרפסות הוא תחום בפני עצמו, אשר מצריך ידע וחשיבה מעט שונים בשל המיקום של המרפסת ביחס למבנה כולו. זאת, במיוחד כאשר מדובר על מרפסת חיצונית בקומות גבוהות שחשופות למשקעים בצורה מעט שונה, ובחשיבות שונה לאיטום.

אם כך, גם בעיר תל אביב, כאשר מדובר על איטום מרפסות בתל אביב-יפו, יש צורך לשים למספר דברים חשובים במיוחד.

 

איטום מרפסות – כל מה שצריך לדעת

תחילה, לפני שנעמיק ונבין מהו תהליך איטום מרפסות בתל אביביפו, עלינו להבין מה זה בכלל תהליך האיטום. אם כן, איטום מרפסות הוא למעשה תחום תחת התחום הכולל של איטום מבנים. איטום זה, הוא למעשה התמקצעות אשר נועדה למניעת חלחול של מים, ובפרט מי גשמים אל תוך המבנה.

עם זאת, במקרה של איטום מרפסות מדובר על חשיבות מעט אחרת. איטום מרפסות נועד על מנת למנוע ריקבון של המרפסת, ובמקרים קיצוניים אף למנוע ממנה להוות סכנה ולקרוס בשל החלשות יסודות המרפסת כתוצאה מנזילות ועומס של נוזלים.

 

כיצד ניתן לבצע איטום מרפסות בתל אביב-יפו?

תהליך איטום מרפסות בתל אביב-יפו יכול להתבצע במגוון רחב של דרכים, אשר נבדלות זו מזו בשיטת העבודה, במיקום מערכת האיטום ועוד. אם כן, אלו הם חלק מכלל שיטות ביצוע האיטום האפשריות:

  1. איטום מרפסת ללא הוצאת הריצוף – ביצוע או חידוש של איטום מרפסת בתל אביב-יפו ללא הריסת הריצוף, הינו איטום מהיר ופשוט, אך עם זאת אינו יעיל ואיכותי בכל המקרים.
  2. איטום מרפסת מתחת לריצוף – שיטת איטום זו מחייבת פירוק של ריצוף המרפסת וביצוע האיטום תחתיו, ועל כן היא מאתגרת יותר. עם זאת, שיטה זו היא שיטה איכותית ויסודית הרבה יותר, ועל כן מאפשרת חידוש איטום גם במקרים בהם כבר חדרו מים את האיטום הקודם.
  3. איטום מרפסת במחשבה תחילה – הדרך הקלה ביותר היא למעשה השמת האיטום בעזרת קבלני איטום על מרפסת חדשה. דרך זו היא למעשה אותה שיטת איטום כמו באיטום מרפסת מתחת לריצוף, רק שמבקרה זה אין צורך לפרק את הריצוף מאחר שזה עוד לא הונח.

 

כמה יעלה לי איטום מרפסות בתל אביב-יפו?

מחיר ביצוע איטום מרפסות בתל אביב-יפו הוא גורם בר שינוי באופן מעט דרסטי. זאת, מאחר שהמחיר נקבע בהתאם לגורמים שונים אשר עלותם שונה מאוד. כך לדוגמה, חידוש או השמת איטום מתחת לריצוף, אשר דורש כאמור פירוק של הריצוף הקיים, יעלה לכם פי כמה מאשר חידוש של איטום קיים ללא צורך בפירוק ריצוף המרפסת.

אי לכך, הדרך הטובה ביותר לדעת מחיר עבור צורך אישי לאיטום מרפסת בתל אביב-יפו, הוא פשוט לבקש הצעת מחיר מבעל המקצוע שלכם.

בניין

אולי תאהבו גם את

עין
מופע טלפתיה במרכז

לארגן כנס או יום גיבוש לעובדים זה מסוג אותם הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתכנן אותם בקפידה, כי לא בכל שנה ניתן יהיה ליצור בדיוק את

קראו עוד »
שרביט
אמן חושים בהרצליה

זו הפעם הראשונה שבה אתם מתכננים אירוע באמת חשוב וגדול בהרצליה? החלטתם שהפעם אתם רוצים להמם את העובדים שלכם עם יום גיבוש שמעולם לא היה

קראו עוד »
שרברב
אינסטלטור מומלץ בדרום

הצורך בשירותי אינסטלציה כגון פתיחת סתימות, טיפול בנזילות ועוד, יכול להתעורר בכל מקום בארץ, בין אם בצפון, בדרום או במרכז. על כן, בכדי לייעל את

קראו עוד »