חיפוש

 חמישה אביזרים ששום מסיבת רווקות לא תהיה שלמה בלעדיה

אחת החברות הכי טובות שלכן מתחתנת? קודם כל איזה כיף וכמה מרגש! חתונה של חברה טובה היא אירוע מקסים, מרגש ואין כמוהו משמח. לפני החתונה יש הכנות רבות ואתן בטח שותפות לחלקן אבל גולת הכותרת של החברות היא: מסיבת הרווקות! אין ספק שזה אחד האירועים שהכי כיף לארגן. מדובר במסיבה שהיא כולה חגיגה ענקית של החיים ושל החופש (או של סופו של החופש). עבור הרבה נשים מסיבת הרווקות עם החברות הכי טובות היא אירוע ממש חשוב בו יש להן הזדמנות לחגוג עם הנשים הכי קרובות בחיים שלהן אירוע מאד מיוחד. חשוב לארגן מסיבה כיפית, מרימה, מלאת עניין ומומלץ שהיא תהיה גם שובבה.

 

מה חשוב כדי לעשות מסיבת רווקות בלתי נשכחת?

לוקיישן, לוקיישן, לוקשיין

מיקום הוא עניין מאד משמעותי. בחרו מקום בהתאם לאופי של הכלה וחשוב שיהיה גדול מספיק ומפנק. בקיץ זה קל: בריכה או חוף נוח שאפשר לאבזר הם חלומה של כל כלה. בחורף העניין קצת יותר מורכב, אז תצטרכו להשען יותר על הקונספט שבחרתן למסיבה. בכל מקרה שווה לחשוב על קונספט מגניב ועל אביזרים שובבים שמייצרים מסיבה מושלמת.

אוכל ושתייה

כמובן שאוכל ושתייה הם דברים ממש חשובים. נסו להתאים את השתייה והאוכל לטעם של הכלה,. לדוגמא, אם הכלה חובבת סושי יכול להיות שכמה מגשי סושי ירימו את האירוע.

בנוגע לשתייה יש לנו טיפ מנצח – תבחרו קוקטייל אחד שיהיה קוקטייל האירוע! אפשר גם לקרוא לו על שם החתן והכלה!

פעילות

חישבו על פעילות כיפית שתגרום לכלה התרגשות. הנה כמה רעיונות כיפיים: קלפים שהכנתן מבעוד מועד עם שאלות על הכלה והחתן, מעגל ברכות מרגש, כל אחת מספרת איך היא מכירה את הכלה או לחילופין סיפור מצחיק עליה ועוד.

 

אביזרים

לא הרבה יודעים את זה אבל אביזרים נכונים יכולים להפוך כל מסיבה לאירוע בלתי נשכח.

 

אז מה תקנו למסיבת רווקות שירים אותה? חמישה דברים שהם חובה

  1. מתנפחים – אם המסיבה בים או בבריכה חובה לאבזר את המסיבה בכמה ברבורים מגניבים ואולי איזה תנין. אין דבר כיפי יותר מאשר לשכב על מתנפח במים כשבידך כוס קוקטייל מתקתק.
  2. פרחים וזרים – אבזרו את האירוע בפרחים ולפחות זר אחד לכלה. פרחים עושים לנו הרגשה טובה וחגיגית.
  3. אביזרי סקס חביבים – כל מסיבת רווקות טובה מתאפיינת באיזושהי רמת שובבות. לא סתם במסיבות רווקות תמיד מככבים דברים הקשורים לאיבר המין הגברי כמו קשת עם בולבולים. הכלה לא רק חוגגת את סיום הרווקות שלה אלא גם את הכניסה שלה לחיי הנישואין. אתן בתור החברות הכי טובות שלה רוצות לוודא שיהיו לה חיים טובים ומספקים וזה כולל גם את חיי המין. לכן אביזרי סקס איכותיים מאד חשובים למסיבת רווקת טובה! זו הזדמנות מדהימה לחגוג את המיניות כחלק חשוב ומרכזי בחיים, ודרך טובה להזכיר לכלה, ובעצם לכולן כמה חשוב לעשות סקס טוב! אפשר לקנות לכלה ויברטור איכותי במתנה, אפשר לקנות למסיבה עצמה קלפים שעוסקים בסקס, וכמובן מוצרים המייצגים בולבולים: קשיות, קשתות, חולצות, משקפי שמש – השמיים הם הגבול!
  4. לנג׳ריי סקסי – אם תקנו לכלה סט של בגדים סקסיים היא תודה לכן מאד! יכול להיות שהיא לא תקנה לעצמה משהו כזה ואם היא כן מהנשים שיקנו לעצמן משהו כזה- אז היא בוודאי תשמח לקבל.
  5. נרות או מנורות קטנות – אם אתן יודעות שהמסיבה תכנס לשקיעה ואולי גם אחרי – תדאגו לאבזר את המסיבה עם נרות קטנים או סטים של מנורות קטנות, זה יתן את הטאצ׳ המושלם לאווירה של סוף המסיבה.

 

אז שבו לתכנן את המסיבה הכי כיפית בעולם! תדאגו שהיא תהיה באמת מיוחדת, קלאסית אך שובבה ובלתי נשכחת והכי חשוב תהנו!

מסיבות רווקות

אולי תאהבו גם את

איזה קוסם מומלץ לילדים?

עושים יום הולדת לבנכם או בתכם? מחפשים הפעלה מהנה לילדים? קוסם יהיה ההפעלה המושלמת ליום ההולדת של הילדים שלכם, שהם לא ישכחו לעולם (למרות גילם

קראו עוד »
גבר עם זכוכית מגדלת
איך מארגנים קוסם לאירועים?

אחת האטרקציות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות בשוק המופעים באירועים, הינו מופע קוסמים. במופע קוסמים אתם מבטיחים לאורחים שלכם חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה, שתבטיח שהאירוע

קראו עוד »