חיפוש

איך מתאימים את מופע הסטאנד אפ לקהל? 

רבים שמעו על התקלה שאירעה במהלך מופע של סטנדאפיסט מתחיל שלא התאים את המופע לקהל שישב במקום. עניין זה גרר לא מעט ביקורת שמוצגת ברחבי הרשת כיום. הדבר הוביל אותנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו כדי להתמקד בנושא ולאפשר לאמנים מתחילים בתחום לדעת איך מתאימים את המופע לקהל. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו את המומחים שגייסנו כדי לענות על הסוגיה

כדי שנוכל להציג בפניכם את הדרך הנכונה להתאים את המופע לקהל, פנינו אל מי שמכירים את התחום מקרוב – אמני הסטנדאפ המוכרים ביותר. אלו שכל מופע שלהם נסגר תוך כמה שעות בודדות.

הצגנו בפניהם את עצמנו, אמרנו שאנו כותבים מדריכים בנושאי הופעות והסברנו שאנו רוצים לכתוב מדריך שיאפשר לכל דורש לדעת איך מתאימים את המופע לקהל שצפוי להיות במקום. לשמחתנו, קיבלנו אישור מ  – 3 סטנדאפיסטים. והם הצטרפו אלינו לכתיבת המדריך. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את ההמלצות שלהם.

 

איך מתאימים את מופע הסטאנד אפ לקהל? המלצה מספר 1

ההמלצה הראשונה היא קודם כל לבדוק מי הקהל. הרי אתם לא מקבלים הזמנה ואומרים לכם בטלפון "אנחנו צריכים דחוף הופעה של סטאנדפיסט עכשיו במיקום X, אתה בא?". אם כן קרה לכם מצב שכזה, תדעו שעדיף לכם להימנע מלהגיע אל המקום בספונטניות.

שכן, סטנדאפיסט צריך לערוך מחקר מקיף תחילה ולבדוק מי יושב בקהל. רק לאחר שתדעו מי בקהל – תוכלו להתאים את הבדיחות. למשל, אם מדובר בחרדים, אפשר לצחוק על כולל, שבתות ארוכות וכו'.

 

איך מתאימים את מופע הסטאנד אפ לקהל? המלצה מספר 2

ההמלצה השנייה היא לבקש פרטים אודות הקהל. אם אתם יודעים למשל שאתם צפויים להופיע בפני קהל סטודנטים במכללה בירושלים (סתם לדוגמא), עליכם לפנות אל הדיקנט או ראשי המסלולים של המכללה כדי לקבל מידע כללי אודות הסטודנטים במקום, למשל:

  • איזה מסלולים יש במכללה?
  • מה האופי של הסטודנטים?
  • מה הסטודנטים עושים בהפסקות שלהם וכו'

כך תוכלו לקלוע בבדיחות שירתקו וגם יצחיקו את הקהל.

 

לא בטוחים שאתם יודעים איך להתאים את המופע לקהל? תמיד אפשר להסתייע במומחים

אם קראתם את השורות שלעיל והבנתם שזה לא בשבילכם, שאתם חווים קושי בהתאמת הבדיחות לקהל המשתנה, עליכם לפנות אל מומחים בתחום. כלומר, סטנדאפיסטים שיודעים דבר או שניים בנושא ולבקש את הסיוע שלהם.

שכן, הם אלו שיוכלו להתלוות אליכם ולסייע לכם בהתאמת החומרים אל הקהל שיישב במקום בזמן ההופעה. ראוי לציין כי העניין לא בא לידי ביטוי בהתנדבות במרבית המקרים, כך שתדעו כי יש סיכוי שתצטרכו לשלם על כך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך להתאים את מופע הסטנד אפ לקהל. כעת, כשיש ברשותכם את כל הפרטים, נותר לכם רק ליישם את הדרך הנכונה.

סטאנדפיסט עכשיו

אולי תאהבו גם את

איזה קוסם מומלץ לילדים?

עושים יום הולדת לבנכם או בתכם? מחפשים הפעלה מהנה לילדים? קוסם יהיה ההפעלה המושלמת ליום ההולדת של הילדים שלכם, שהם לא ישכחו לעולם (למרות גילם

קראו עוד »
גבר עם זכוכית מגדלת
איך מארגנים קוסם לאירועים?

אחת האטרקציות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות בשוק המופעים באירועים, הינו מופע קוסמים. במופע קוסמים אתם מבטיחים לאורחים שלכם חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה, שתבטיח שהאירוע

קראו עוד »