חיפוש

באיזו צורה הכי משתלם לקנות רכב? תשלומים או הלוואה?

שלב מרגש מאוד בחיינו זהו השלב שאנו קונים רכב לראשונה, והאמת גם אם זה לא הרכב הראשון שלנו, יש משהו מיוחד בכל רכישת רכש חדש. כמובן שבעולם המתקדם של ימינו, אין רק דרך אחת המאפשרת לנו רכישה כזאת, יש היום מגוון אופציות לרשותנו, ובמידה ואין לנו את הסכום, עדיין יש מה לעשות בנידון.

שתי הדרכים המוכרות ביותר, זה לקיחת הלוואה וחלוקה לתשלומים, כל אחת מהאופציות מביאה עימה ריביות, התנהלות מסוימת, וחשוב להכיר אותן היטב בכדי שגם אתם תוכלו לדעת מהי הדרך המשלמת ביותר עבורכם.

 

הרבה אפשרויות

היום כשמישהו רוצה לרכוש רכב, יש לו הרבה יותר מאפשרות אחת לעשות זאת, מבין האפשרויות המוכרות ביותר תמצאו פריסת תשלומים עם ריביות שונות, הלוואה לרכב חדש באמצעות בנקים, חברות כרטיסי אשראי, גופים חוץ בנקאיים למטרת הלוואות ועוד. בכל אחת מן האופציות תגלו ריביות בגבהים שונים בהתאם לגובה ההלוואה, מספר התשלומים, פרטים פיננסיים קודמים שלכם ופרמטרים רבים נוספים.

 

בדרך כלל הלוואה

לרוב, כשאין לכם את הכסף לרכישת רכב חדש בזמן הנוכחי, אנשים מעדיפים לקיחת הלוואה שתאפשר להם לסיים את תהליך הרכישה, ולהישאר עם תשלומי ההלוואה מול הגורם המלווה ולא חברת הרכבים. מדובר בהוצאת גבוהה למדי, גם אם מדובר ברכב יד שנייה, עדיין מדובר בסכומים שלרוב האנשים אין בחשבון, לכן הפתרון של הלוואה הפך למאוד פופולארי, נוח ונגיש, כל עוד מוצאים את העסקה המשתלמת.

 

מאיפה לוקחים הלוואה

בשביל לקבל הלוואה, יש היום המון אפשרויות שונות, בין אם תיקחו הלוואה דרך הבנק שלכם או בנקים אחרים, דרך חברת כרטיס אשראי או חברות חוץ בנקאיות מכל מיני סוגים, בכל מקרה בסוף תצטרכו להסתכל על הדקויות. לכל הלוואה תינתן לכן ריבית מסוימת, וחשוב לבחון את הפרטים הללו היטב לפני שאתם לוקחים את ההלוואה. מכיוון שלא מעט פרטים נכנסים למשוואה, תוכלו להיעזר במחשבונים של החברות הללו לבדיקה מקיפה.

 

בניית תוכנית מימון

חוץ מהבחירה הפופולארית שהיא לקיחת הלוואה, עדיין חשוב לדעת על האפשרות לפריסת תשלומים. בעצם, ברכישת רכב בתשלומים, נבנית עבורכם תוכנית מימון, בה אתם דוחים את מירב התשלום לזמן מאוחר יותר. גם בפריסה לתשלומים משלמים ריביות כמו כל הלוואה ועסקאות דומות, שימו לב שברכישת רכב מדובר בפריסת רחבה למדי של תשלומים לתקופה ארוכה מאוד בדרך כלל, לכן חשוב לבחון את התוכנית ולוודא שהיא מתאימה לכם.

 

דומה למדי

בסופו של דבר, הבחירה בהלוואה או תשלומים מובילה לאותו הדבר, זה רק עניין של למי תהיו חייבים. בכל רכישה מומלץ לעשות את הבדיקות בכדי שתהיו לכם את כל האופציות לפניכם, כך שתעשו בחירה מושכלת ומשתלמת. אך כן שווה לדעת שמכיוון שזה כל כך דומה ויושב על אותו העיקרון, הבחירה בהלוואה מספקת לכם לפחות את הביטחון שחובת התשלומים תוכל לשבת אצל גורמים פיננסיים מנוסים שעשויים להוות יתרון ועזרה בתהליך.

 

לסיכום

עכשיו רק נותר לכם לעשות בחירה שנכונה למצבכם ולנתונים הספציפיים שיינתנו לכם, שימו לב שאי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, לכם תמיד תהיו על המשמר, תתייעצו עם גורמים בעלי ניסיון והבנה, וכך תהיו בטוחים בהחלטה שתעשו ותוכלו ליהנות בנחת מהרכב החדש שלכם.

הלוואה לרכב חדש

אולי תאהבו גם את

נהל את החובות שלך בתבונה
ניהול חובותיך בחוכמה

חובות מפרים את שלוות הנפש של אנשים רבים. שכן, מדובר בתרחיש שמצריך התנהלות חכמה ומדויקת. רבים תוהים אם יש טכניקה כלשהי שתאפשר לנהל את החובות,

קראו עוד »
מס הכנסה
מקדמות מס הכנסה

בעלי עסק? ישנם כמה דברים שאתם פשוט חייבים להבין בהם, גם אם כול התיק והעניינים הפיננסיים הבירוקרטיים שלכם מנוהלים אצל רואה חשבון או איש מקצוע

קראו עוד »