חיפוש

להזמין מתנפחים או ליצן?

אחת ההתלבטויות הקשות ביותר של הורים נעוצה בהזמנה של מתנפחים או הפעלה של ליצן. מה עדיף? אנחנו כאן בכדי ליישב את הסוגיה.

מתכננים אירוע – האם להזמין ליצן או בכלל מתנפחים?

תכנון של אירוע מצריך חשיבה מעמיקה לגבי האטרקציה אותה נביא לאירוע, וזאת לאור העובדה כי מדובר כיום בגדר הכרח. על מנת לבלוט בין לא מעט אירועים אשר מתקיימים מדי שבוע, עלינו מוטלת האחראיות להגדיל ראש ולספק לאירוע, בייחוד אם מדובר באירוע של ילדים את האטרקציה הטובה ביותר. לכן, אחת ההתלבטויות הקשות ביותר של כל הורה היא בבחירה של הזמנת מתנפחים או שמא ליצן, וההמלצה הגורפת שלנו – מתנפחים. מדוע? להלן הפרטים.

ליצן מצויר

השכרת מתנפחים  לאירוע – אטרקציה בלתי נשכחת

חשוב לזכור כי בעידן הנוכחי ילדים בגילאים צעירים חשופים לאמצעי המדיה יותר מאי פעם, ועל כן סף הגירוי שלהם גבוהה במיוחד. על אף וליצן יכול להפעיל את הילדים בצורה טובה, אין כל ספק כי הדרך הטובה ביותר בה הילדים יוכלו לעזוב את המסכים כמו גם להוציא אנרגיות חיונית היא בהשכרה של מתנפחים, אשר מגיעים במגוון רחב של גדלים וצבעים. מעבר לאלמנט הספורטיבי, אין כל ספק כי המתנפחים גם מהווים אלמנט עיצובי יוצא מן הכלל אשר מאפשר להשלים את הקונספט של האירוע ולספק פעילות כיפית הן להורים והן למבוגרים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מאחר ומדובר במתנפח ענק לרוב חשוב מאוד להזמין רק מחברה אשר מתמחה בתחום, וזאת על מנת להבטיח את הבטיחות של הילדים אשר עולים למתקן. לצערנו, ישנם לא מעט מקרים בהם נגמרו נזקים לילדים כמו גם למבוגרים אשר עלו למתנפחים לא בטיחותיים, ועל כן מומלץ שלא לוותר על האיכות אלא לפנות רק לחברה מובילה בתחומה אשר תדע להעניק לכם את המתנפחים הטובים ביותר.

מתנפחים בשלל גוונים וגדלים – חברת עידנ'ס

כאמור, אין כל ספק כי מתנפחים להשכרה לטובת האירוע תהווה את הדרך הטובה ביותר להפתיע את הילדים כמו גם את האורחים, בניגוד לליצן אשר עלול לשעמם אותם לאחר זמן קצר. על כן, אם אתם כעת מחפשים את החברה המובילה בתחום אשר תספק לכם מתנפחים בזמינות מלאה ותוך עמידה בזמנים, חברת עידנ'ס היא הכתובת בשבילכם. החברה, אשר חרטה על דגלה מצוינות וחדשנות מאפשרת לקהל הלקוחות לקבל מגוון רחב של מתנפחים לכל נקודה בארץ, תוך שימת דגש על אלמנט של בטיחות ונראות. על מנת להצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים של החברה אשר קיבלו מתנפחים ברמה הגבוהה ביותר, היכנסו לאתר בכתובת https://idans.co.il או צרו קשר עם מרכז ההזמנות בכתובת 052-5602602 ונציג מטעם החברה ישמח לעמוד לשירותכם בכדי להבטיח כי האירוע שלכם יהיה אירוע חוויתי ומקסים אשר משלב טעמי ילדות כדוגמת מתנפחים לאירועים.

אולי תאהבו גם את

איזה קוסם מומלץ לילדים?

עושים יום הולדת לבנכם או בתכם? מחפשים הפעלה מהנה לילדים? קוסם יהיה ההפעלה המושלמת ליום ההולדת של הילדים שלכם, שהם לא ישכחו לעולם (למרות גילם

קראו עוד »
גבר עם זכוכית מגדלת
איך מארגנים קוסם לאירועים?

אחת האטרקציות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות בשוק המופעים באירועים, הינו מופע קוסמים. במופע קוסמים אתם מבטיחים לאורחים שלכם חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה, שתבטיח שהאירוע

קראו עוד »